AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Renault Clio 1.5 dCi 85 ECO Parisienne (2011)

autoreview

Renault Clio
Renault Clio
Renault Clio
Renault Clio
Renault Clio
Renault Clio
Renault Clio
Renault Clio
Renault Clio
Renault Clio
Renault Clio
Renault Clio

Signalement

UitvoeringClio 1.5 dCi 85 ECO Parisienne
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011
KM-stand bij aanschaf90.000 km
KM-stand laatst90.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

subframe voor art 8200803449

  • 90.000 km

Ik vind van Renault Nederland en Renault Hoiting uit Dalen een echte teleurstelling
Het volgende is gebeurt:
ik heb een Renault clio 1.5 dci uit 2011 nu blijkt dat het subframe verroest is en op een plek is door geroest.
Hier heb ik contact gehad met bovengenoemde partijen en die roepen nu omdat ik de auto
Bij een ander garage heb laten onderhouden (goedkoper dan de dealer ) nu me zeggen dat het geen garantie is terwijl ik mag verwachten dat subframe niet door geroest mag zijn na 7 jaar.
Kosten vervangen bij hoiting dalen 435 euro.
Maar toen ik bij hoiting was werd er net een subframe vervangen van een clio van het zelfde bouwjaar deze werd uit met coulanceregeling gerepareerd nu blijkt dus dat de Renault, bij een Renault dealer in onderhoud zijn moeten geweest omdat het wel gedeeltelijk vergoed werd.
Dat betekend dat het onderhoud ook niet goed is uitgevoerd door de dealer anders zou het subframe niet verrot zijn geweest.

zijn er meer clio rijders die deze klachten hebben krijg wel meerdere klachten binnen via andere wegen die dus het onderdeel hebben vervangen of moeten vervangen apk regels

Hierbij roep i k alle Renault rijders goed te kijken naar hun subframe voor art.nr 8200803449
Deze zijn ook geplaatst in de volgende auto’s
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 103 PS 1149 cm 09.2010 - heute 3333 AYS
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR09, BR0T, CR09, CR0T) 88 PS 1598 cm 06.2005 - heute 3333 165
3333 AAM
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) 65 PS 1149 cm 05.2005 - heute 3333 171
3333 ACQ
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) 75 PS 1149 cm 12.2004 - heute 3333 091
3333 ACI
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V Hi-Flex 75 PS 1149 cm 10.2008 - heute
Doe hier uw voordeel mee.
En controleer uw auto en maak melding

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

PRIVATE LEASE Renault Clio

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (9)

Reageren