Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Peugeot
  • 308

Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)

autoreview

15
Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)
Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)
Anoniem
  • Gebruikersreview
3 mei 2013 om 08:46
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

Uitvoering308 XS 1.6 VTi
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2010
Jaar van aanschaf2013
KM-stand bij aanschaf54.000 km
KM-stand laatst54.500 km
Lezerswaardering: 66%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Fijne auto

  • 54.500 km
  • 3 mei 2013

Maandag 29-04-2013 was het zover om de Peugeot 308 op te halen.
De auto is aangeschaft vanwege hogere zitting ruimere kofferbak.

Deze auto heeft navigatie en parkeersensoren.


Uiterlijk:
De neus van de auto vindt ik persoonlijk er goed uit zien maar de kont had wel wat beter gekund. De kont vindt ik namelijk iets te dik.

Interieur:
Zit er netjes en degelijk uit. alles is makkelijk vindbaar en te bedienen behalve de radiobediening aan het stuur vind ik, op een niet logische plek zitten. Je zit hoger dan bij de Seat Leon sport en de stoelen zitten comfortabeler.


Rijeigenschappen:
Wegligging is op de snelweg goed en weinig last van windruis of bandengeluid. Bij de Seat was dat veel meer. erg veel last van windruis en bandengeluid.
In de bochten merk je dat de auto zwaarder is want de bochten waren beter met de Seat.
Schakelen is minder direct en voelt meer aan als roeren in een soeppan.

De vering is comfortabeler dan bij de seat.
Seat liet veel meer door van wat er op de weg lag. Dat is ook mede door de 17inch banden en sportonderstel.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de rijeigenschappen van de Peugeot.

Verbruik:

Momenteel is het verbruik gemiddeld 6.9/100 km. wel ietjes minder zuiniger dan de Seat.

Tot nu toe geen defecte opgemerkt.
Ik hoop dat de betrouwbaarheid net zoals de Seat is want dan heb ik de aankomende jaren geen defecten.

Ik zal proberen om de review aan te vullen en bij te werken.

Update:
Ik heb gisteren wederom getankt en ben er achter dat de boordcomp. een kleine afwijking heeft. Volgens de boordcomp rij ik gemiddeld 6.6/100km en volgens mij en autoweek berekening rijdt hij 6,9/100km.
Dus niet geheel zo zuinig volgens de fabrieksopgave.
Mijn rijstijl is rustig. rij op de snelweg 100 en verders trek ik zeer rustig op.

Verder rijd de auto lekker en comfortabel. Moet alleen terug naar de dealer voor mijn ruitenwissers. Geeft een rare bonk elke keer als hij boven is. Ze hebben het bonken opgelost door nieuwe ruitenwissers erop te zetten. Tot op heden bonkt het niet meer.

*** Update 16-07-2013 km 58080.

Vanmiddag rond 12:50 laat de Peugeot mijn in de steek. Ik draaide de sleutel om en het enige wat er gebeurde is dat de meters bewogen en de display omhoog kwam en daarna weer naar beneden ging.
Ik heb nadat ik op mijn werk ben gekomen (met een andere auto natuurlijk) gelijk mijn autobedrijf van Hunnik Veenendaal gebeld en die gaan de auto vandaag nog ophalen. Ze gaan ook gelijk de andere problemen nakijken die ik heb.
Dat zijn: Eerste km dat je rij dan houd de auto in of stotteren,
Snelheid boven de 130 km dan trilt de stuur.
wordt vervolgd...

**** UPDATE 18-07-2013 ****

Gisteren mijn auto weer terug gekregen.
Dat mijn auto niet meer wilde starten was omdat de accu kapot was gegaan. Nieuwe accu erin kosteloos.
De banden zijn gebalanceerd en nieuwe software in de computer van de auto gezet.
Trillen boven de 130 km is weg en de koude start??? Met dit weer(29 graden) wordt het lastig testen voor mij.
Ik ben dus op dit moment weer tevreden. Hopen dat het zonnetje blijft schijnen en dat mijn peugeot blijft rijden.

**** Update 09-10-2013 KM stand is 62603 ****

Vandaag de Peugeot naar de garage gebracht.

Het inhouden/stotteren zit nog steeds in de auto. Na de eerste keer was het even rustig maar het is weer terug en de ruitenwisser bonkt ook weer. Ik hoop dat ze het kunnen vinden en oplossen. De auto zit nu nog net in de BOVAG garantie maar de vertrouwen in de auto wordt nu wel minder.

**** Update 21-11-2013 KM stand 63697 *****

Auto is nu al een paar weken terug van de garage. Ze hebben het probleem van stotteren en inhouden niet kunnen vinden. Ze hebben een nieuwe motor update gedaan en dat schijnt tot nu toe te werken.
Ruitenwissers hebben ze wel kunnen oplossen door opnieuw te stellen.
Dus nu hopen dat het niet terugkomt.

**** Update 10-03-2015 km stand 81000 ****

Het heeft even geduurd maar ik ga weer actiever update van mij review.
De problemen die van hierboven (het inhouden) zijn opgelost. Niet door de dealer waar ik de auto gekocht heb maar door autobedrijf van Kooten in Veenendaal. De auto rijdt nu zelfs beter dan toen ik de auto kocht.
Was wel een dure beurt want er moesten nieuwe banden op en remblokken en schijven en ze hebben de motor geflusht en nieuwe 4 bougies erin gedaan. Degene die erin zaten waren versleten.

Motor rijdt daardoor rustiger en het hinderlijk inhouden is nu totaal verdwenen.
Het is een fijne auto om in te rijden. Stoelen zitten goed en je zit behoorlijk ontspannen achter de stuur.
Ik ga ervan uit dat ik de auto nog een paar jaar ga rijden en dat vindt ik geen straf.

Ze hebben mijn wel gewezen op van binnen uit oxideren op mijn motorkap. Ik moest daarmee naar de dealer omdat het garantiewerk zou zijn.

Zo gezegd zo gedaan denk je dan. De Peugeot dealer heeft het doorgestuurd naar Peugeot NL en die heeft het afgewezen.

Er gaat van mijn kant nog een bezwaar uit en ik zal jullie hier op de hoogte houden hoe het afloopt.


Tot zover mijn update maar ben binnenkort weer terug als ik nieuws heb.

********* status Update 24-03-2015********

Vandaag heb ik Peugeot Nederland gebeld vanwege de lak fouten/oxidatie van binnenuit.
Ik heb bezwaar gemaakt op de garantie afwijzing want ik vind het gewoon niet kunnen op een auto van 5 jaar oud.
Ze gaan het opnieuw bekijken en krijg binnen 15 werkdagen uitslag.
Ik heb al tevens advies gevraagd bij de rechtsbijstand. Ik hoop alleen dat ik het niet nodig heb.

Hoop dat Peugeot het gaat oplossen maar misschien is dat naïef van mij.
Tot zover de status update.

****** status update 2 april******

Ja hoor ik was weer erg naïef om te denken dat ze het gingen oplossen.

Peugeot NL wijst de claim af.
Komt verder ook niet met oplossingen of coulance.
Afgewezen omdat de motorkap van aluminium is en niet kan roesten.
Nee maar wel oxideren maar dat vergeten ze er bij te zeggen.
Ik heb ze beantwoord en ook gelijk mijn dealer meegenomen met het antwoord.
Ik hoop dat ze nu met een fatsoenlijk antwoord kom want anders moet ik verder gaan met mijn rechtsbijstand want ik laat het er niet bij zitten.

De auto kan hier niks aan doen maar als het zo doorgaat dan is dit mijn eerste en tevens mijn laatste Peugeot.
Voor mensen die een Peugeot willen gaan kopen, denk er goed over na.
Als je geluk heb dan heb je de service niet nodig en dan heb je een leuke, lekker rijdende auto.
Heb je problemen en doe je aanspraak op service dan laat Peugeot NL je zwaar in de kou staan.



Dit gaat meer over de service dan de auto maar het hoort er wel bij.

Als je een auto koop, koop je niet alleen een auto maar ook een stuk service. Dat laatste is bij Peugeot ver te zoeken.

Mijn Peugeot rijd erg goed en over de rijeigenschappen hoor je me nu niet klagen.

Tips zijn van harte welkom. Ervaringen met dit probleem wat ik nu heb zijn ook erg welkom.

*****status update 03-04-2015******

Peugeot NL laat me nu definitief in de kou staan. Ze gaan het niet oplossen of komen ook niet met een coulance.

Ik ben ondertussen nu ook bij de dealer geweest en was een goed gesprek. Ben er niet mee eens dat Peugeot NL het zo makkelijk af doet en je laat stikken maar de persoon die ik bij van hunnik heb gesproken was erg begripvol en begreep mij wel. Wij gaan kijken of het met spotreparatie op te lossen is en dat delen we 50/50.
Lukt het niet dan gaan we weer om de tafel zitten en kijken naar een andere oplossing.

Nu weer over de auto.

Ik moet zeggen dat de vti motor wel erg fijn rijd en de wegligging ook zeer goed is.
Te scherpe bochten helt de auto toch wel erg over maar daarvoor krijg je toch comfort voor terug.

Het is jammer met de ervaringen eromheen ( en de betrouwbaarheid) anders was ik weer voor een Peugeot gegaan maar nu zeker niet meer.

Ik raad het ook iedereen af om er 1 te kopen. Alleen vanwege de service die je erbij krijgt. Ze laten je gewoon in de kou staan.

******** status update 8-4-2015******

Mijn dealer heeft mij gebeld en goede nieuws meegedeeld dat er een nieuwe motorkap erop komt. ( in samenwerking met Peugeot NL)
Dus de service bereidheid van van Hunnik is zeer goed.
De medewerker die ik daar heb gesproken die denkt wel aan zijn klanten en doet zijn best om ze te behouden.
Ben hem ook dankbaar voor de hulp en de oplossing die hij heeft geboden.

Ik had het niet meer verwacht maar dat is vooral te danken aan peugeotNL.

De volgende keer gaat het weer over de auto zelf.

******* laatste update 11-04-2016 KM: 99220 *********

Ik had de laatste keer gezegd dat de volgende de keer ik volledig over de auto zou gaan praten dus bij deze.

Ervaringen Peugeot 308:

+ het comfort is goed
+ Het weggedrag is redelijk tot goed voor een gezinsauto.
+ Het verbruik Benzine is redelijk 1 - 13/14
+ Motor boven de 2000 toeren.

De laatste 3 jaar heb ik gewoon goed gereden in de Peugeot 308. Het audiosysteem vond ik voldoende maar echt rijgenot nee. Rijgenot hoeft van mij ook niet meer als de auto maar een betrouwbaar gevoel geeft en van A naar B en weer terug brengt.

Het betrouwbare gevoel heb ik niet meer met de Peugeot.
Paar weken gelden ging de auto voor de onderhoudsbeurt en daar kwamen ze achter dat de koelvloeistof reservoir leeg was en dat de waterpomp lek was. Hierdoor heb ik veel geluk gehad. Als ik namelijk naar mijn werk was gegaan was de kans zeer groot dat de motor over verhit was geweest en daardoor waarschijnlijk einde motor was.
Nu was het niet het geval aangezien de auto voor de beurt ging en erop tijd bij was.

Het olieverbruik is nog steeds hetzelfde (1 op 3.500 KM) en geeft mij niet het gevoel van betrouwbaarheid (zit waarschijnlijk tussen de oren) terwijl Peugeot en de garage zeggen dat het hoort bij deze auto.

Daarbij komt ook het bokken of het stotteren/ inhouden ook niet ten goede van de betrouwbaarheid van de auto. Terwijl het een eigenschap is van de VTI motor ( is mij verteld)
Als de motor eenmaal warm is en hoger in de toeren (boven de 2000 toeren) dan is het een fijne motor.

Het geluid daarin tegen van de motor klinkt redelijk sportief maar erg aanwezig in de auto. Irritatie punt van mij.
Verder de banden geluid en windgeruis is ook goed hoorbaar. Weggedrag op de snelweg is goed en de motor heeft genoeg power om gauw in te halen en hoge snelheden te rijden.

Al met al een redelijke auto met een redelijke audio geluid.
Zou ik in de toekomst weer een Peugeot kopen? Nee daardoor heeft PSA en de auto verbruikt bij mij.


We gaan het nu proberen met de Toyota Prius. De reden daarvoor is:

+ Zuinig ( hoofdreden, besparen op autorijden is altijd mooi)
+ uiterlijk (vrouw is er verliefd op)
+ CVT automaat ( rijd erg rust gevend)
+ Ruimte ( zit meer ruimte in)

Review van de Toyota Zal wel even duren omdat ik eerst ervaring op wil doen met de auto.

spelling en dergelijk kunnen voor komen omdat NL niet mijn sterkste kant is.

2,8
  • Betrouwbaarheid
    2
  • Prestaties
    3
  • Comfort
    4
  • Kosten
    2
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
  • Rijd je zelf met een Peugeot 308? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Peugeot 308
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

PRIVATE LEASE Peugeot 308

INFO
Athlon
Athlon
Peugeot 308 Active Pack Business 1.2 PureTech 110 (5D/6H)
€ 484
Stel samen ▸
ANWB
ANWB
Peugeot 308 Active Pack Business 1.2 PureTech 110 (5D/6H)
€ 489
Stel samen ▸
Auto.nl
Auto.nl
Peugeot 308 Active Pack Business 1.2 PureTech 130 (5D/6H)
€ 539
Stel samen ▸
DirectLease
DirectLease
Peugeot 308 Active Pack Business 1.2 PureTech 110 (5D/6H)
€ 435
 
Peugeot
Peugeot
Peugeot 308 Active Pack Business 1.2 PureTech 110 (5D/6H)
€ 524
 
Peugeot 308 in de Private Lease Vergelijker

Uitgelicht aanbod

    Peugeot 308 1.6 VTi XS Automaat/Navigatie/Climate controle/Cruise controle/Parkeersensoren voor+achter

    Peugeot 308 1.6 VTi XS Automaat/Navigatie/Climate controle/Cruise controle/Parkeersensoren voor+achter

    • 2010
    • 108.708 km

    Op aanvraag

    Peugeot 308 1.6 VTi XS

    Peugeot 308 1.6 VTi XS

    • 2008
    • 205.899 km

    € 2.499

    Peugeot 308 1.6 VTi XS Climate Control | Navigatie | Cruise Control

    Peugeot 308 1.6 VTi XS Climate Control | Navigatie | Cruise Control

    • 2008
    • 78.463 km

    € 5.950

Meer Peugeot 308 occasions

Gerelateerde forumtopics

  • Peugeot 308 (SW p. 26)

    8146
    • 15 juni 2020

Lezersreacties (15)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Peugeot 308 specificaties
  • Peugeot 308 occasions
  • Peugeot 308 video's
Advies en informatie
  • Peugeot 308 tests
  • Peugeot 308 gebruikersreviews
  • Peugeot 308 index
PREMIUM
Peugeot 308 vs. Volkswagen Golf - Dubbeltest

Peugeot 308 vs. Volkswagen Golf - Dubbeltest

Met alle elektrische Kia’s en Volvo’s in de top van de verkooplijsten lijkt het een ver verleden...

Lees meer
 

Peugeot 308 reviews

  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 XT 1.6 HDiF 110pk (2010)

    Peugeot 308 XT 1.6 HDiF 110pk (2010)

    4
    • 15 november 2016
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 XT 1.6 HDiF 110pk (2008)

    Peugeot 308 XT 1.6 HDiF 110pk (2008)

    • 18 mei 2016
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 XT 1.6 THP (2008)

    Peugeot 308 XT 1.6 THP (2008)

    4
    • 3 januari 2016
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 XT 1.6 THP (2008)

    Peugeot 308 XT 1.6 THP (2008)

    1
    • 15 mei 2014
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 XS 1.6 HDiF 90pk (2008)

    Peugeot 308 XS 1.6 HDiF 90pk (2008)

    3
    • 11 september 2013
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)

    Peugeot 308 XS 1.6 VTi (2010)

    15
    • 3 mei 2013
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 XT 1.6 HDiF 110pk (2008)

    Peugeot 308 XT 1.6 HDiF 110pk (2008)

    • 13 september 2012
meer reviews
Klokje Rond - Peugeot 308

Klokje Rond - Peugeot 308

77

Op het eerste gezicht klinkt het als een groot avontuur: een Peugeot 308 uit 2008 inzetten...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • PREMIUM
    Peugeot 308 vs. Volkswagen Golf - Dubbeltest

    Peugeot 308 vs. Volkswagen Golf - Dubbeltest

    • 17 mei 2022
  • Peugeot 308 SW - Welkom duurtest

    Peugeot 308 SW - Welkom duurtest

    74
    • 11 mei 2022
  • Nieuws
    Deze 5 elektrische stationwagons komen eraan

    Deze 5 elektrische stationwagons komen...

    76
    • 6 mei 2022
  • Achtergrond
    Op zoek naar een GTI van Peugeot voor 5k, 15k en 25k

    Op zoek naar een GTI van Peugeot voor 5k,...

    44
    • 24 april 2022
  • Peugeot 308 SW vs. Volkswagen Golf Variant - Dubbeltest

    Peugeot 308 SW vs. Volkswagen Golf Variant...

    229
    • 22 april 2022
  • PREMIUM
    Peugeot 308 SW vs. Kia Ceed Sportswagon vs. Volkswagen Golf Variant - Triotest

    Peugeot 308 SW vs. Kia Ceed Sportswagon...

    • 19 april 2022
  • Nieuws
    Fukang ES600 is elektrische Peugeot 308 Sedan

    Fukang ES600 is elektrische Peugeot 308...

    20
    • 29 maart 2022
Merk
Merk
  • PREMIUM
    Peugeot 308 vs. Volkswagen Golf - Dubbeltest

    Peugeot 308 vs. Volkswagen Golf - Dubbeltest

    • 17 mei 2022
  • Nieuws
    Peugeot Partner Rapid is nieuwe kleine bestelauto

    Peugeot Partner Rapid is nieuwe kleine...

    26
    • 16 mei 2022
  • Gebruikersreview
    Peugeot 508 GT HYbrid 225 (2022)

    Peugeot 508 GT HYbrid 225 (2022)

    2
    • 15 mei 2022
  • Peugeot 308 SW - Welkom duurtest

    Peugeot 308 SW - Welkom duurtest

    74
    • 11 mei 2022
  • Achtergrond
    Hoe actiemodellen ingestorte verkoopcijfers opkrikten

    Hoe actiemodellen ingestorte verkoopcijfers...

    67
    • 8 mei 2022
  • Nieuws
    Deze 5 elektrische stationwagons komen eraan

    Deze 5 elektrische stationwagons komen...

    76
    • 6 mei 2022
  • Achtergrond
    De Peugeot 305 Break als voorganger van de 308 SW belicht

    De Peugeot 305 Break als voorganger van...

    41
    • 1 mei 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden