Peugeot 206 GTI 2.0-16V (1999)

Peugeot 206
Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206 - interieurPeugeot 206 - interieur

Uitvoering206 GTI 2.0-16V
Bouwjaar1999
Jaar van aanschaf2003

De 206 GTi een pittige auto waar je lekker mee kunt gooien en smijten veel luxe zoals Climate Control half lederen bekleding en nog een paar meer dingen die op de gti zitten dus daarover geen klagen.
De auto is ook kwa uiterlijk mooi afgewerkt een mooi design waar je echt goed mee voor de dag kunt komen ook heeft de 2.0i 16 Klepper motor niet achteraan gestaan als het gaat om prestatie met zijn 138PK komt hij echt wel uit de voeten en laat hij menig concurent achter zich bij een dragrace kortom een fijne en snelle auto met veel luxe.

Maar toch heb ik een paar puntjes die ik niet erg fijn vind als het gaat over de auto ik heb de volgende problemen gehad in de afgelopen 2 jaar.

Scheur in spruitstuk
Vocht in achterlicht.

Dit is eigenlijk het enige wat ik met de auto heb gehad.

2,8