AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Opel Karl 1.0 Edition (2018) #2
autoreview
14
Signalement
Uitvoering | Karl 1.0 Edition |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2018 |
Jaar van aanschaf | 2018 |
KM-stand bij aanschaf | 14 km |
KM-stand laatst | 7.250 km |
Sensor techniek
- 7.250 km
Sinds Augustus 2018 heb ik een Opel Karl Edition geleast bij XLeasy in Amersfoort,nu naar 7250 km zijn er Problemen met het Start/Stop systeem (reageerd niet constant,soms wel meestal niet) dan is er probleem met bandenwissel omdat de TPMS sensoren stuk gaan bij band wisselen en als derde punt heeft deze Karl veel te hoog benzineverbruik want het werkelijke verbruik is 7.5 L op 100 km terwijl fabriek 4.5 L aangeeft ik rijdt alleen in bebouwde kom dus al met al niet beste resultaat.
Wat ook vervelend is dat deze Opel Karl helaas geen onafhankelijke achterwiel ophanging (starre achteras)
6,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.