Opel Agila 1.0-12V Essentia (2005)

Opel Agila 1.0-12V Essentia (2005)

UitvoeringAgila 1.0-12V Essentia
Bouwjaar2005
Jaar van aanschaf2020

Broodtrommel

Onze tweede tweede autootje. Na 4 jaar in een Daewoo Matiz gereden te hebben, nu deze broodtrommel/blokkendoos gekocht. Perfect vierkant gebouwd, zodat alle vier koters met vader of moeder er in passen. En veel zooi. Wel een kwaliteitsverschil met de Daewoo, hoor. Het is cliché, maar sla de deuren maar eens dicht of rijd er eens 110 km/u mee. Dan heb ik liever ons kroost in de Agila. Kijken hoe lang die mee Agilaat.