Nissan X-Trail 2.2 dCi Elegance (2004)

Nissan X-Trail
Nissan X-TrailNissan X-TrailNissan X-TrailNissan X-TrailNissan X-TrailNissan X-TrailNissan X-TrailNissan X-Trail - interieurNissan X-Trail - interieur

UitvoeringX-Trail 2.2 dCi Elegance
Bouwjaar2004

Sinds augustus 2005 rijd ik in een X-Trail dCi Elegance van september 2004. Hiervoor reed ik een Peugeot 407 die ik (gelukkig) totall loss heb gereden. Ik heb ook een Nissan Micra en dankzij de prima plaatselijke dealer is mijn keuze gevallen op de X-Trail. Een zeer luxe auto met een perfect werkend DVD navigatiesysteem. Ik heb er nog een cruise control op laten zetten omdat deze ontbrak en de auto verder verfraaid met een Soft Frond Guard inclusief mistlampomlijsting, sidesteps en een dakspoiler. Ook wordt er binnenkort een klasse 3 alarmsysteem gemonteerd.

De auto bevalt me tot nu toe prima, ik heb er in de 4 maanden dat ik ermee rijd al 12000 kilometer mee gereden. Ook het verbruik is zeer acceptabel, gemiddeld 1:15,5.

2 maanden na aankoop heb ik onder garantie 2 lichtmetalen velgen laten vervangen omdat ze begonnen af te bladderen.

De contactsleutel is vervangen omdat het hoesje om het handvat begon te scheuren.

PRIVATE LEASE Nissan X-Trail