Mercedes-Benz S 500 Lang (1999) #2

Mercedes-Benz S 500 Lang (1999)

UitvoeringS 500 Lang
Bouwjaar1999
Jaar van aanschaf2014

Ervaring MB S500 L

Mercedes S500L klinkt natuurlijk wel leuk en het rijden met luchtvering en zo ongeveer alles op en aan een auto om het leven te veraangenamen ook. Toch blijft een een rode draad door deze auto en eigenlijk al die ander Mercedessen doorlopen, roest.... Bij dit prestigieuze merk zouden ze toch eens een keer hebben moeten leren van hun fouten zou je denken maar helaas. Bovendien is al die luxe leuk maar ohoh als het niet meer werkt. Ik wilde er ooit 1 een keertje in mijn leven hebben en dat is dus gebeurt. Maar daar is dan ook meteen weer een einde gekomen aan de behoefte. Rijdt fantastisch en schakeld heerlijk. Maar hoe je het ook wend of keert, geef me dan toch maar weer de Lexus LS 430, wat een verschil in kwaliteit, rammeltjes en gevoeligheid van de electronica. Voor een ieder die er ook ooit aan denkt, koop er maar 1 maar hou rekening met een redelijk bedrag achter de hand voor het geval dat.....