Mercedes-Benz E 250 CDI BlueEFFICIENCY Estate (2010)

Mercedes-Benz E-klasse Estate
Mercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes-Benz E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse EstateMercedes E-klasse Estate

UitvoeringE 250 CDI BlueEFFICIENCY Estate
Bouwjaar2010
Jaar van aanschaf2013

Top auto

Ik rij nu net een jaar in deze auto en ik ben heel tevreden. Soepele luxe auto met veel ruimte en moderne electronica. Navigatie en telefoon stem gestuurd. Werkt probleemloos. Rijdend kantoor.Een auto die mij het premiumgevoel geeft.