en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Uitvoering | Discovery 2.5 Td5 HSE |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2003 |
Jaar van aanschaf | 2004 |
KM-stand laatst | 0 km |
Engelse Gentleman met zonderlinge capaciteiten. Mijn jongensdroom is uitgekomen. Een beschaafde directiewagen met uitstraling, hoge zit, rondom zicht. Zacht brommend door het drukke vaderlands verkeer, veel comfort en hij stuurt als een sportwagen. Kantelt niet in de bochten, blijft aan de weg geplakt. Op de snelweg een comfortabele reiswagen, in 10 uur terug uit Zuid Frankrijk. Daarnaast een beul met pure diesel kracht bij het slepen van 3 ton aan paarden en trailer. Je merkt niet dat er wat achter hangt. En als klap op de vuurpijl, in de Pyreneëen blijkt uiteindelijk wat eronder dat beschaafde uiterlijk zit. Superieure terreinkwaliteiten, corrigeert zichzelf direct bij wegglibberen, valt gewoon niet vast te krijgen. Vooral de Hill Descent Control regeling is super.
Natuurlijk, Land Rover is duur. Hij lust een op 8 a 9. Maar dat weegt niet op tegen puur genieten elke dag weer.
Een enkel voorvalletje, de pompbediende stond met het klepje van de tank in zijn hand. Typisch Engels zeg ik dan maar.
De auto past niet in de meeste parkeergarages, hij is te hoog.
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.