Jeep Wrangler Unlimited 3.8 Sahara (2007)

autoreview

Jeep Wrangler Unlimited
Jeep Wrangler UnlimitedJeep Wrangler UnlimitedJeep Wrangler UnlimitedJeep Wrangler UnlimitedJeep WranglerJeep Wrangler UnlimitedJeep Wrangler UnlimitedJeep Wrangler UnlimitedJeep Wrangler UnlimitedJeep Wrangler UnlimitedJeep Wrangler UnlimitedJeep Wrangler UnlimitedJeep WranglerJeep WranglerJeep Wrangler

Signalement

UitvoeringWrangler Unlimited 3.8 Sahara
Versnellingen4, Automaat
Bouwjaar2007
Jaar van aanschaf2008
KM-stand bij aanschaf9.000 km
KM-stand laatst126.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Mag blijven

  • 126.000 km

Sinds mei 2008 in het bezit van deze fijne auto. Ik heb hem van een Zweedse dealer gekocht toen hij 5 maanden oud was. Zo kon ik de slurptax vermijden.
Na een half jaar een LPG installatie laten inbouwen, die is snel terugverdiend. Rijdt prima op gas, ook al had ik officieel een andere cilinderkop moeten laten monteren. Na 100.000 km op gas nog geen centje pijn. Wel jammer dat het maar een klein tankje is, elke 250 km aan de pomp.

De Jeep is heel goed dagelijks te gebruiken ook op de snelweg, 120-130 per uur is prima.

Onderhoudskosten vallen mee, bij 100.000 km moesten de stuurkogels worden vervangen, dat was tot een paar weken geleden alles buiten de reguliere beurten.
Pas gestrand langs de snelweg, er bleek een stekkerverbinding van de ontsteking los te zitten, dat had de wegenwacht goed gezien. Helaas bleek even later dat dit tot een verbrande katalysator had geleid en dan valt het tegen. Er zitten 4 kats in een pijp en als er 1 stuk is kun je de hele boel vervangen.

De Jeep is van alle markten thuis, we gaan zo nu en dan de weg af en daarom hebben we een lier gemonteerd. Die heeft in Italie, Roemenie en in de Sahara in Marokko zijn diensten bewezen.
Om de daktent te kunnen gebruiken heb je wel een hele stellage nodig. Op de hardtop kan die niet rechtstreeks vastgezet worden.

Voor de huidige prijs denk ik niet dat ik hem weer zou kopen, al die CO2 taks maakt hem nu wel extreem duur.

6,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.