Hyundai Tucson 1.6 T-GDI PHEV 2WD Comfort Plus (2025)

autoreview

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI PHEV 2WD Comfort Plus (2025)

Signalement

UitvoeringTucson 1.6 T-GDI PHEV 2WD Comfort Plus
Versnellingen6, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2025
Jaar van aanschaf2025
KM-stand bij aanschaf23 km
KM-stand laatst596 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Van 2023 Corolla Cross 184.566km naar Tucson

  • 596 km

Donderdag 20e nieuwe Tucson opgehaald bij Herwers Doetinchem, Marcel Klomps nog hartelijk dank.
Na 01-2023 Toyota Corolla Cross met 184.566km ingeleverd te hebben.
Wat direct is opgevallen, véél stiller in toeren ( logisch CVT / Automaat ), véél sneller ( 192pk / 252pk ) en eerlijk is eerlijk véél mooier.
Lijnen hebben hetzelfde idee maar de auto is maatje groter.
Heb na enkele kilometers wel alle pingeltjes uitgezet want daar wordt je niet vrolijk van.
Nu bij instap direct de lane-assist uitzetten ( ingedrukt houden ) en daarna de geluidsknop ook ingedrukt houden zodat de snelheidsoverschrijding niet steeds waarschuwt....
Maar nu dus heerlijk rustig.
Audio Krell is mooi maar de Toyota JBL is beter.
Er is wel beter nagedacht over details.
Grootlichtassistent veel handiger.
Spiegels beter formaat = kleiner dan de Toyota.
Gemak van instellingen en logischer zoals dus o.a. uitzetten waarschuwings signalen.
Stoei nog wel met Bluelink, nog uitzoeken hoe dat werkt, en heb inmiddels ivm 2e mobiele telefoonaansluiting geleerd de berijder te moeten bevestigen om alle instellingen per chauffeur te verkrijgen.
Overigens wordt op het laadpunt mijn telefoon wel gloeiendheet, kon hem niet zomaar vastpakken zo heet.
Daar staat wel snellere lading tegenover....
Mis bij de voorstoelen de electrische bediening die de Toyota wel had, daardoor op het voorste gedeelte geen instelling/aanpassing mogelijk.
Zitpositie beter, ben niet zo groot ( 1.70 ) maar zat in de Toyota met rechterbeen tegen een keiharde middenconsole, verholpen met een plusminus €5 Temu -kussentje
Stoelen worden veel warmer, zou te maken kunnen hebben met de Toyota Lederen bekleding en in de Tucson stof/leder.
Stuurverwarming beter, hele stuur verwarmd, bij de Toyota onder en bovenkant niet.
Comfort-module op afstandbediening plus.
Instelling Comfort-richting-aanwijzers 3x, 5x enz. plus
Moet even wennen aan de bochtenverlichting, op zich fijn maar bij iets meer stuurbeweging al actief.
Grote middenarmsteun die véél meer ruimte biedt, heb in de Toyota een verhoging gekocht maar dan nog altijd minder opbergruimte én.....toen pas op de juiste hoogte voor mijn arm, de originele is echt te laag.
Nou zo ongeveer mijn eerste indruk.
Ben erg blij met de auto, ook de kleur Ecotronic Grey bevalt erg goed.



10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Hyundai Tucson

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.