Hyundai i10 1.1i ActiveVersion (2008)

autoreview

Hyundai i10
Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10

Signalement

Uitvoeringi10 1.1i ActiveVersion
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2008
Jaar van aanschaf2008
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Na ruim 5 jaar trouwe dienst werd het tijd de Opel Agila in te ruilen. Hiervoor in de plaats kwam de Hyundai i10 Active Version Cool. Via internet gezocht naar een passende "demo" en zo terecht gekomen bij Autogroep Twente in Almelo. Na een enkele mailwisseling en telefonisch contact de deal gesloten onder de voorwaarde dat beide auto's er zo uitzagen als koper en verkoper mochten verwachten. Vervolgens de "reis" vanuit het Friese naar de Achterhoek aanvaard om aldaar de zaak rond te maken. E.e.a. liep zoals verwacht en na enkele koppen koffie en enige administratieve verplichtingen werd de reis terug ingezet. Prima aflevering van Autogroep Twente trouwens.

Net als de Opel Agila zal ook de Hyundai vooral als 2e auto worden ingezet als haal-
en brengservice van de kinderen. School heen- en terug, sport heen- en terug etc. De auto is hiervoor prima geschikt o.a. door de 5 deuren en de royale ruimte op de achterbank. De kofferbak is niet supergroot maar voldoende om o.a. enkele sporttassen en nog andere zaken mee te nemen. De auto is geen strepentrekker maar kan prima met het andere verkeer meekomen en ook de snelweg hoeft niet te worden geschuwd. Ook is de auto voldoende comfortabel door een bescheiden motorgeluid, geen piepjes of kraakjes en prima werkende airco. Verwacht van de standaard radio/cd speler geen concertzaalkwaliteit maar zeker ruim voldoende voor normaal gebruik. Gezien het bescheiden aantal kilometers nog geen goed zicht op het verbuik van de auto. Naar verachting circa 1:17.

PROBLEMEN

Er hebben zich nog geen problemen voorgedaan. Kan ook bijna niet met het beperkte aantal kilometers. Bij een 10.000 kilometer zal ik deze update vervolgen.

9,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Hyundai i10

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (7)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.