Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Hyundai
  • i10

Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)

autoreview

3
Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)
Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)
Anoniem
  • Anoniem7
  • Gebruikersreview
15 juli 2014 om 02:16
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

Uitvoeringi10 1.1i DynamicVersion
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2010
Jaar van aanschaf2013
KM-stand bij aanschaf14.665 km
KM-stand laatst32.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Mijn eerste auto

  • 14.665 km
  • 15 juli 2014

Toen ik anderhalf jaar geleden slaagde voor mijn rijexamen was ik direct opzoek gegaan naar een mooie, kleine auto. Een half jaar later was het zover. Ik had na veel zoeken nog geen enkele auto gevonden die ik perse wou hebben.
Uiteindelijk besloot ik om gewoon bij enkele dealers langs te gaan. Ik heb als eerste proefgereden in een Ford Ka (2010-63000KM) maar daar was in gerookt, en dan is het voor mij direct klaar.
Vervolgens proefgereden in een Toyota Aygo (2011-8000KM). Een mooie compacte auto, maar het interieur was voor mij erg kaal waardoor ik verder ben gaan zoeken.
Uiteindelijk kwam ik bij de Hyundai-dealer. Na rustig rondkijken zag ik een mooie metalic-zwarte Hyundai I10 staan met nog geen 15000KM op de teller. Tijdens het proefrijden werd ik verrast door de ruimte en het mooie interieur. Veel plastic uiteraard maar toch zeer netjes afgewerkt. Ook de prestaties van de motor waren ruim-voldoende.
Voor mij was het duidelijk: Dit wordt mijn auto.
Ik kon hem de volgende dag al ophalen. Vol trots maakte ik die dag de eerste kilometers met mijn eigen auto. Ik werd bij het inparkeren verrast door de parkeersensoren die niet op de optielijst stond vermeld. Wat een luxe!

Geen problemen

  • 18.000 km
  • 15 juli 2014

De auto heeft nog geen enkele problemen vertoond. Uiteraard logisch voor zo'n nieuwe auto.

Wat mij opvalt tijdens het rijden is dat de auto bij hoge snelheden redelijk veel lawaai maakt. Tot 120 kilometer per uur kan een conversatie nog makkelijk worden gevoerd, maar bij snelheden als 140 kilomter uur gaat het al een stuk lastiger. Ik heb besloten om vervolgens op snelwegen maximaal 120 kilometer per uur te rijden, ook omdat het brandstofverbruik bij hogere snelheden merkbaar toeneemt.
Over het verbruik van de auto ben ik niet onder de indruk. Ik heb al vaker gelezen dat dit tegenvalt. Ik deel deze constatering.
Ik was bijvoorbeeld recentelijk van Middelburg naar Schiphol en terug gereden (340 kilometer). Het verbruik van deze reis was 1:16, niet laag voor zo'n compacte auto. Of de auto in de stad ook zo veel verbruikt heb ik nooit getest, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Op naar de volgende 3000 kilometer!

Volop genieten

  • 25.000 km
  • 15 juli 2014

Nog steeds rij ik met veel plezier van A naar B in mijn auto. De auto doet zijn werk erg goed en heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
Dan zal ik nog even wat vertellen over het uiterlijk. In mijn leeftijdscategorie is deze auto niet bepaald populair. Het uiterlijk is vrij ingetogen en ook het interieur straalt niet bepaald sportiviteit uit.
Veel mensen van mijn leeftijd rijden in sportieve auto's (welliswaar met hoge kilometerstanden) en daar kan ik met mijn auto niet tegenop qua snelheid. Ik heb één keer het gaspedaal vol ingetrapt met als resultaat 160 kilometer per uur. De auto trilt dan wel behoorlijk en het toerental ligt dan boven de 5000RPM. Niet meer doen dus.
Uiteraard heb ik deze auto niet gekocht om mee te racen. Ik rij altijd keurig netjes en schakel altijd op tijd. Elke week ga ik door de wasstraat (misschien wat overdreven).
Ondanks de verschillende meningen over mijn auto ben ik er nog steeds erg blij mee.

Bijna 20000 kilometer mee gereden

  • 32.000 km
  • 15 juli 2014

De kilometerstand is de 30000 gepasseerd. Nog steeds geen enkele problemen gehad. Over 2 weken gaat mijn auto voor zijn eerste onderhoudsbeurt, keurig volgens het boekje.

Over 3 weken ga ik met de auto op vakantie naar Kroatië. Ook de I10 gaat mee. Ik heb er veel vertrouwen in. Het is ongeveer 1600 kilometer rijden, ik ben benieuwd.
In eerste instantie wou ik een auto huren, maar toen ik de dealer tijdens een gratis zomercheck vertelde over huren, zei hij dat de I10 zo'n lange rit makkelijk aankan en dat 'hij' dit juist fijn zou vinden. Met deze gedachte in het achterhoofd heb ik toch maar besloten om met de I10 te gaan.
Uitgebreide rapportage volgt uiteraard.

Om nog even terug te komen op de gratis Hyundai zomercheck: Bijna alles was in orde. Alleen waren de voorbanden aan vervanging toe. Dit koste E60,- per band inclusief montage. Dit vond ik een mooie prijs. Daarnaast was de ruitenwisservloeistof op, maar dit heeft de dealer gratis voor mij bijgevuld. Top!

4,3
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    4
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een Hyundai i10? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Hyundai i10
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

PRIVATE LEASE Hyundai i10

INFO
Athlon
Athlon
Hyundai i10 1.0i Comfort (5D/5H)
€ 304
Stel samen ▸
ANWB
ANWB
Hyundai i10 1.0i Comfort (5D/5H)
€ 309
Stel samen ▸
Hyundai
Hyundai
Hyundai i10 1.0i i-Drive (5D/5H)
€ 246
 
DirectLease
DirectLease
Hyundai i10 1.0i Comfort (5D/5H)
€ 289
 
Hyundai i10 in de Private Lease Vergelijker

Uitgelicht aanbod

    Hyundai i10 1.1 Active Cool | Airco | Centrale deurvergr. | Elektr. raambediening | ABS |

    Hyundai i10 1.1 Active Cool | Airco | Centrale deurvergr. | Elektr. raambediening | ABS |

    • 2010
    • 78.916 km

    € 4.500

    Hyundai i10 1.1 Active Cool! AIRCO! 126.000km! BJ 08-2010!

    Hyundai i10 1.1 Active Cool! AIRCO! 126.000km! BJ 08-2010!

    • 2010
    • 126.503 km

    € 3.950

    Hyundai i10 1.1 Dynamic Cool NAP

    Hyundai i10 1.1 Dynamic Cool NAP

    • 2008
    • 162.745 km

    € 2.450

Meer Hyundai i10 occasions

Gerelateerde forumtopics

  • Hyundai i10 (N Line v.a. € 19.795)

    68
    • 15 juli 2020

Lezersreacties (3)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Hyundai i10 specificaties
  • Hyundai i10 occasions
  • Hyundai i10 video's
Advies en informatie
  • Hyundai i10 tests
  • Hyundai i10 gebruikersreviews
  • Hyundai i10 index
PREMIUM
Hyundai Kona Electric vs. Cupra Born - Dubbeltest

Hyundai Kona Electric vs. Cupra Born - Dubbeltest

Ze zijn in vele opzichten heel verschillend, maar tonen op veel andere punten juist weer veel...

Lees meer
 

Hyundai i10 reviews

  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.1i PureVersion (2010)

    Hyundai i10 1.1i PureVersion (2010)

    • 6 februari 2022
  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)

    Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)

    5
    • 17 april 2020
  • Gebruikersreview
    Hyundai  (2009)

    Hyundai (2009)

    9
    • 13 mei 2018
  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)

    Hyundai i10 1.1i DynamicVersion (2010)

    3
    • 15 juli 2014
  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.1i Orange Babies (2010)

    Hyundai i10 1.1i Orange Babies (2010)

    • 4 september 2013
  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.1i ActiveVersion (2008)

    Hyundai i10 1.1i ActiveVersion (2008)

    10
    • 28 mei 2013
  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.25i DynamicVersion (2011)

    Hyundai i10 1.25i DynamicVersion (2011)

    3
    • 13 oktober 2011
meer reviews
Hyundai Ioniq – 2017 – 166.125 km - Accudegradatie

Hyundai Ioniq – 2017 – 166.125 km - Accudegradatie

508

Bij een gebruikte elektrische auto is één ding het belangrijkst: wat is de staat van de accu?...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.1i PureVersion (2010)

    Hyundai i10 1.1i PureVersion (2010)

    • 6 februari 2022
  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line 5-zits (2021)

    Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line 5-zits (2021)

    7
    • 31 januari 2022
  • Hyundai i10 - Occasion aankoopadvies

    Hyundai i10 - Occasion aankoopadvies

    20
    • 29 september 2021
  • Achtergrond
    Private lease: dit betaal je voor de goedkoopste auto's

    Private lease: dit betaal je voor de goedkoopste...

    49
    • 14 september 2021
  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line 5-zits (2021)

    Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line 5-zits (2021)

    1
    • 27 augustus 2021
  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.0i i-Motion (2017)

    Hyundai i10 1.0i i-Motion (2017)

    • 27 juli 2021
  • Gebruikersreview
    Hyundai i10 1.0i Comfort 5-zits (2020)

    Hyundai i10 1.0i Comfort 5-zits (2020)

    9
    • 12 juli 2021
Merk
Merk
  • Achteruitkijkspiegel - 'Kom maar op met die elektrische sedans'

    Achteruitkijkspiegel - 'Kom maar op met...

    26
    • 14 mei 2022
  • Nieuws
    'Hyundai gaat nieuwe EV-fabriek bouwen in de VS'

    'Hyundai gaat nieuwe EV-fabriek bouwen...

    • 13 mei 2022
  • Achtergrond
    Mazda 323 F vs. Hyundai Scoupé - Uit de Oude Doos

    Mazda 323 F vs. Hyundai Scoupé - Uit de...

    24
    • 11 mei 2022
  • Nieuws
    'Hyundai verbreekt samenwerking met Rimac'

    'Hyundai verbreekt samenwerking met Rimac'

    21
    • 3 mei 2022
  • Gebruikersreview
    Hyundai Kona Electric 64kWh Fashion (2022)

    Hyundai Kona Electric 64kWh Fashion (2022)

    7
    • 30 april 2022
  • Nieuws
    Nieuwe Hyundai Kona: maatje groter

    Nieuwe Hyundai Kona: maatje groter

    15
    • 26 april 2022
  • Gebruikersreview
    Hyundai Ioniq 5 73kWh Style (2021)

    Hyundai Ioniq 5 73kWh Style (2021)

    2
    • 23 april 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden