Hyundai i10 1.1i ActiveVersion (2008)

autoreview

Hyundai i10
Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10

Signalement

Uitvoeringi10 1.1i ActiveVersion
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2008
Jaar van aanschaf2008
KM-stand bij aanschaf25 km
KM-stand laatst3.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

  • 3.000 km

Ervaringen
De i10 is een goede auto voor weinig geld, wij hebben de i10 sind 3 weken en zijn tevreden over de auto in het algemeen behalve het verbruik.

De vormgeving van de voorkant is stoer en sportief, maar de achterkant vind ik persoonlijk van de jaren 2000 t/m 2004. Het grootste voordeel vind ik dat je het gevoel hebt dat je in een grotere auto rijd en lekker hoog zit.
Het motortje doet zijn werk maar het autootje is beslist geen snelheids monster.

110-120 op de teller gaat makkelijk en dan rijdt hij het lekkerst, boven de 120 maakt hij veel ste veel toeren.
Van zijwind heb ik tot nu toe geen ervaring gehad.
De 3 jaar garantie op alles is ook fijn.

Minpunten:

Het verbruik, dat slaat nergens op. tot nu toe 3x getankt en een gemiddelde van 1 op 11,71 en volgens de fabriekopgave moet hij 1 op 20 rijden: VREEMD.

Ik hou jullie op de hoogte over het verbruik in de komende weken / maanden. Ik ben zelf van plan actie te gaan nemen hoe ze op een verbruik van 1 op 20 kunnen komen.
Ik heb al met meerdere rijders van de i10 gesproken en die zijn allemaal minder tevreden over het verbruik.

Ik ben deze auto gaan rijden voor het zuinigheid, dan had ik beter de abart met een verbruik op 1op 9,6 kunnen blijven rijden.

Na 3000 km gereden is het verbruik iets minder geworden. het verbruik bij de laatse 3 tank beurten ligt op gemiddeld tussen de 1 op 13,3 en de 1 op 13,8 maar dat is bij lange na niet wat de fabrieksopgave aangeeft (1 op 20).

Verder een heel groot minpunt is: dat de ramen in de auto vooral als je met meerdere mensen in de auto zit beslaat.

Ik voel me bezeken door hyundai, ik dacht koop een kleine en vooral zuinige auto, maar hij is alles behalve zuinig. Achteraf had ik nooit voor deze auto gekozen als ik van dit verbruik afwist.

Het valt me op dat ik niet de enigste ben met het probleem van de i10 namelijk het verbruik. bijna 70% van de i10 rijders vind dat het verbruik zeer bedroevend is.

Kan iemand mij zeggen wat ik hiermee kan doen, vind het echt niet normaal, laat me graag wat weten.

PROBLEMEN

  • 3.000 km

geen

6,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Hyundai i10

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (37)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.