Honda Civic Aero Deck 1.4i S (2001)

Honda Civic Aero Deck 1.4i S (2001)

UitvoeringCivic Aero Deck 1.4i S
Bouwjaar2001
Jaar van aanschaf2001

Een hele fijne auto lekker licht dus redelijk goedkoop en een hoop ruimte.
Standaard wel heel kaal. We hebben zelf airco een open dak leren stuur en pook, lichtmetalen velgen en een trekhaak op laten zetten.
Vooral iets bredere banden met r15 in plaats van r14 is aan te raden omdat hij anders aardig snel onderstuur heeft.
Hij mag 1000 kilo trekken en dat doet hij ook goed want onze caravan is aardig zwaar als wij op vakantie gaan met 2 kleine kinderen.

Nu hebben we een Volvo S60 gekocht, ik krijg hem 08-03-2008 dus over een tijdje daarvan een review.

Eigenlijk nooit geen pech mee gehad.
Alleen na een half jaar zijn er nieuwe schokdempers onder gekomen omdat zie rare geluiden maakte (klonk als apen onder de motorkap. maar dat was onder garantie.