Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)

Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)
Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium (2011)

UitvoeringS-MAX 1.6 EcoBoost Titanium
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011

daar is die dan

Na 4 jaar met veel plezier in onze focus gereden te hebben. Zochten wij een ruimere auto ivm. grooter wordende kinderen. Ivm. met de goede rijeigenschappen van de focus was de keuze snel gemaakt het werd weer een ford. De S-max na vorig jaar in de 2 liter versie proef gereden waren wij om. Wat een prachtige bak met 1iets te groot min punt. De motor was te licht voor de auto. Ik had het gevoel dat de auto de motor duwt. In onze vorige auto de focus kwam de 145 pk sterke 2 liter ruimschoots tot zijn recht, maar in de zwaarder S-max vonden wij m te licht.

Dus besloten om nog even te wachten. Op internet, vooral autoweek al het niews en reviews in de gaten gehouden te hebben was daar dan de nieuwe S-max met nieuwe 1.6 ecoboost motor. Op de autorai van 2011 de s-max in het wit gezien te hebben was ik helemaal om. Weer thuis een proefrit in de 1.6 ecoboost geregeld en ja ja ja dit wordt hem.
thuis overlegt met de vrouw, die rijdt er het meest in " eigen zaak". Is het volgende pakket er uitgerold.

Titanium uitvoering
space pakket: -Zonneschermpjes achterin Extra opbergruimte inklaptafel acher de voorstoelen Gekoeld dashbord kastje
7 inch nav systeem
parkeersensoren voor en achter
Inklapbaren spiegels
2 extra stoelen
mooie velgen mijn keuze :-)

En de kleur werd WIT - onze vorige was zwart waarop alle krassen zichtbaar waren. Nog ge twijfeld over ice white, in de showroom prachtig. Maar buiten bij daglicht babyblauw. Leuk voor een Ka maar niet voor zo een stoere bak.

In juli voor de vakantie bij roeleveld in maarssen gekocht en nu al binnen. Na een uitgebreide uitleg en zeer goede overdracht door de beste ford dealer van utrecht en omstreken. Reden wij weg in onze nieuwe auto.

Wat een geweldige auto. Kids doken gelijk naar de 2 extra achter stoelen. Wat een ruimte wat een stilte. Mijn vrouw was iets huiverig voor de afm. maar na 2 klm zegt ze wat een heerlijke auto wat een ruimte en wat heb ik een overzicht. Je moet weten zij had nog niet proef gereden in de S-max. Maar had alle vertrouwen in mij dat bleek juist. Nu gaan wij ons opmaken voor de eerste km waarvan wij jullie op de hoogte gaan houden....