Ford Focus Wagon 1.5 TDCi 120pk Titanium (2017)

autoreview

Ford Focus Wagon
Ford Focus WagonFord FocusFord FocusFord Focus WagonFord Focus WagonFord Focus WagonFord Focus WagonFord Focus WagonFord Focus WagonFord Focus WagonFord Focus WagonFord Focus WagonFord Focus WagonFord FocusFord FocusFord Focus WagonFord Focus Wagon

Signalement

UitvoeringFocus Wagon 1.5 TDCi 120pk Titanium
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2017
KM-stand laatst145.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Betrouwbaar werk paard

  • 145.000 km

Dit is mijn tweede Ford focus en de betrouwbaarheid is zeer goed. Wij rijden op de zaak met 7 van deze auto's en na 200000 km gaan ze er uit .Niemand heeft ooit stilgestaan, 120 PK /300NM is waar goed mee te leven valt maar het is geen strepentrekker, Wel is de motor zeer soepel.70 in de zesde versnelling gaat prima. Een rotonde kan je gemakkelijk in zijn 3 nemen. De auto is zeer comfortabel en stil .De auto is ook zeer stabiel met hoge snelheden Een grote laadruimte ook die zeer bruikbaar is, de ruimte op de achterbank is echter matig, Met volwassen personen achter in moet er geschikt worden wat op zich prima gaat
Zoals ik al zei dit is mijn tweede Ford Focus, Als je portemonnee het kan lijden zou ik voor deze uitvoering gaan en niet voor het model wat ik hiervoor gehad heb ,(Zie mijn andere review). Het is maar 15 pk verschil maar de 120 pk facelift uitvoering rijd echt veel beter.De zuinigheid is ook zeer goed. Gemiddeld rijd ik 1 op 18,5. Wel moet ik hierbij aan toevoegen dat ik hard rij. Ik rij in de ochtend zeer vroeg naar werk en kom dan niet onder de 140. De terugweg gaat mindersnel omdat er dan veel verkeer op de weg is.Ik heb het voor de lol eens uitgeprobeerd en 1 op 30is mogelijk. Als je de maximale snelheid in acht neemt zit je ongeveer zonder moeite op 1 op 19,5/1 op 20. Ik rijd altijd op V power Shell diesel. Niet omdat dit meer zuinigheid geeft maar echt voor de punten. Kan ik regelmatig mijn auto door de was straat halen. De keren dat er geen V power diesel voorhanden was reed ik op gewone diesel. Er is geen verschil in verbruik of vermogen.
Mijn collega's hebben allemaal weer een Ford besteld toen ze aan de beurt waren.(Het laatste model)We mogen kiezen tussen een Kia Seat Renault Opel of een Ford. De Ford geeft echt het meeste waar voor zijn geld.
Hij is het grootst, snelst en meest comfortabel. De ST 185 pk zit in het lease bedrag en deze nemen ze allemaal als ze aan de beurt zijn, De afschrijving van de diesel uitvoeringen is zo enorm dat het lease bedrag enorm omhoog gaat,20000/22000 euro in 3 jaar met 200000 km. Dit is dan ook ver uit de hoogste kosten post voor de lease maatschappij. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen als je particulier rijd.14000 km en je speelt al kiet, Ik ben er van overtuigd dat deze auto's 500000 op hun sloffen halen, Als ik de auto inlever na 200000 voelt de auto nog als nieuw aan,
Waarschijnlijk neem ik weer een Ford wanneer ik aan de beurt ben

6,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Ford Focus

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.