AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100pk Titanium (2018) #4
autoreview
3

Signalement
Uitvoering | Fiesta 1.0 EcoBoost 100pk Titanium |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2018 |
Jaar van aanschaf | 2018 |
KM-stand bij aanschaf | 15 km |
KM-stand laatst | 13.500 km |
Misschien de aantrekkelijkste B-klasse van dit moment
- 13.500 km
Uitstekend weggedrag, voldoende pittig, max. koppel bij laag toerental dus pittig genoeg. Value for money qua uitrusting.
Ruimte voor volwassen op de achterbank net voldoende
9,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook
Ford Fiesta ST (2021) - Op de rollenbank
Ford Fiesta ST (2018) - Op de Rollenbank
Achtergrond
Interesse in gebruikte Ford Fiesta en Focus neemt toe na bekendmaking productiestop
Praktijkverbruik
Hoe zuinig is de Ford Fiesta 1.0 EcoBoost in de praktijk?
Occasiontest