Citroën C3 Pluriel 1.6 16V (2004)

Citroën C3 Pluriel 1.6 16V (2004)
Citroën C3 Pluriel 1.6 16V (2004)Citroën C3 Pluriel 1.6 16V (2004)Citroën C3 Pluriel 1.6 16V (2004)Citroën C3 Pluriel 1.6 16V (2004)Citroën C3 Pluriel 1.6 16V (2004)Citroën C3 Pluriel 1.6 16V (2004)Citroën C3 Pluriel 1.6 16V (2004)

UitvoeringC3 Pluriel 1.6 16V
Versnellingen5, Semi Automaat
Bouwjaar2004
Jaar van aanschaf2004

Wel: uiterlijk en rij-eigenschappen.

Niet: ramen voor, dak en kofferbak lekten. Lekkage bij de kofferbak was zeer hardnekkig.

Het is een "head turner" bij uitstek. Rijdt lekker, maar is door de te verwijderen stijlen wat slap. Ruimte achterin is minimaal: het is eigenlijk een 2+2. Ik ruil hem in voor een C3 X-TR, waarvan ik overigens vandaag hoorde, dat hij nog niet door de garage afgeleverd kan worden omdat het dak niet open gaat. Dat is ook mijn kritiek op het merk. Het is gewoon niet af en er is altijd wel wat. Mijn vorige auto, een Honda, was wat dat betreft superieur; nooit in de garage geweest behalve reguliere beurten. Volgende auto wordt weer een Japanner.

Continu lekkages. Overigens werd de auto niet schoon afgeleverd.

2,8

PRIVATE LEASE Citroën C3

Citroën
Citroen C3 PureTech 83 You! (5D/5H)

Citroen C3 PureTech 110 C-Series (5D/6H)