Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Touring (2003)

Chrysler PT Cruiser
Chrysler PT CruiserChrysler PT CruiserChrysler PT CruiserChrysler PT CruiserChrysler PT CruiserChrysler PT CruiserChrysler PT Cruiser - interieurChrysler PT Cruiser - interieur

UitvoeringPT Cruiser 2.2 CRD Touring
Bouwjaar2003
Jaar van aanschaf2003

Wij rijden met meerdere van deze PT Cruisers daar wij een rijschool hebben en zijn overgegaan van VW Beetle op de PT Cruiser. Na alle ellende die wij met de Beetles hebben gehad (meer dan 500 garagebezoeken voor kleine en grote zaken in 1 jaar) is de PT Cruiser echt een verademing. Geheel tegen de algemene opinie in ontpopt deze zich als een kwalitatief goede auto met zeer weinig storingen. Wij zijn zeer tevreden over de betrouwbaarheid, rijgedrag en het comfort van de auto en daarnaast de service van de dealer (Kien Velp). Minpuntjes blijven het wat ruimere verbruik en de draaicirkel die een vrachtauto niet zou misstaan, doch zowel onze kandidaten alswel de examinatoren en instructeurs zijn zeer tevreden over het rijgedrag. Daarnaast zijn wij natuurlijk extra tevreden over het kostenplaatje in vergelijking met het ’Beetle-verleden’ want bij ons kost stilstand direct geld.

Remschijven vervangen
Scheurtje in spruitsuk