Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Chrysler
  • Crossfire

Chrysler Crossfire 3.2i V6 (2005)

autoreview

42
Chrysler Crossfire 3.2i V6 (2005)
Anoniem
  • Gebruikersreview
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringCrossfire 3.2i V6
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2005
Jaar van aanschaf2015
KM-stand bij aanschaf146.022 km
KM-stand laatst271.115 km
Lezerswaardering: 71%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Duitse degelijkheid in een Amerikaans jasje

  • 146.077 km
  • 18 januari 2015

In Januari 2015 mijn Volvo ingeruild tegen deze tweezitter.

De Chrysler werd afgeleverd met nog een half jaar APK, nieuwe banden, 8 liter nieuwe olie, nieuwe oliefilter en 12(!) nieuwe bougies.

De auto viel mij op door de combinatie van de sportieve Amerikaanse lijn, het Europese hart, z'n gewicht en het feit dat het een goede combi is van een fun-auto en een 'drivers car'. Mijn woon-werk verkeer werd zo klein dat ik het op het fietsje af kan en dan is een dure diesel eigenlijk niet meer zo handig.

Toegegeven, de Crossfire is niet voor iedereen. Het uiterlijk van de auto is er een die vrijwel meteen reacties uitlokt, zowel positief als negatief. Persoonlijk vindt ik het een mooie auto om te zien. Door de grote wielen en brede sloffen straalt het sportiviteit uit. De aanwezige grill en 4 lampen in de unit geven de auto een karakteristieke look. Deze auto is voorzien van after-market vleugeldeuren en halo's in de lampen, die het geheel naar mijn idee nog net iets spannender maken. De deuren bevatten vensterloze ramen, die zodra je ze omlaag rolt volledig verdwijnen in de deur. De dubbele uitlaten aan de achterzijde maken het geheel af.

Het interieur is voorzien van technieken en comfort die je mag verwachten bij een sportcoupé uit 2005. Er zijn veel overeenkomsten met het interieur van de Mercedes SLK320 te vinden. De stoelen zijn goed gevormd, er is een airco aanwezig, elektrisch verstelbare spiegels, een leuk audio setje en een mooi sjiek groen oplichtend display. De kofferruimte is verrassend groot in vergelijking met concurrerende sport coupés.

Het hart bestaat uit een 218PK sterke 3.2 liter V6 18-klepper aluminium Mercedes motor, die deze achterwiel aangedreven auto in 6,5 seconden naar de 100km/h weet te slingeren. De motor heeft 3 kleppen en 2 bougies per cilinder, met als doel de auto efficiënter en economischer te laten lopen.

De standaard Crossfire bevat voldoende technische snufjes die het rijden veiliger en makkelijker maken: stuurbekrachtiging, ABS, Brake assist, ESP, remblokslijtage waarschuwing, het zit er allemaal op.

Het rijden in de auto is aangenaam. De stoelen zitten fijn met goed zicht op het dashboard. Het zicht achteruit is wat beperkt door de brede stijlen, maar naar mijn idee niet vervelend. Zodra je het gas intrapt voel je de 218 ongeduldige paarden de stal uit rennen. De auto trekt gemakkelijk in z'n 2 door tot aan de 100 km/h. Schakel je daarna door en wil je nóg harder, dan (gepaard met een subtiel gezoem) laat het automatische spoilertje z'n kruintje zien. De actieve spoiler geeft nog eens 35kg extra down force, om de Pk's goed op de grond te krijgen. Kom je weer onder de 60 km/h, dan verstopt de spoiler zich weer tussen de brede heupen. De spoiler is ook handmatig omhoog en omlaag te zetten, indien gewenst. Altijd leuk om 'm eens voor het stoplicht boven de achterklep uit te laten kijken en in je spiegel oplettende mensen achter je glimlachend te zien wijzen. Het gebulder uit het vooronder boven de 2500 toeren is zoals te verwachten heerlijk om te horen. Een kleine glimlach bij het oprijden van de snelweg is dan ook moeilijk te onderdrukken. Het sturen is precies en de onafhankelijke vering en rollbars doen goed hun werk om de boel stabiel te houden. De remmerij is ook dik in orde: Met 300mm geventileerde schijven voor en 278mm massieve schijven achter komt de auto gemakkelijk tot stilstand. Mocht je het toch te gek maken, dan springt de ABS bij om tevoorkomen dat je wielen blokkeren en kijkt 'BAS' over je schouder mee of je wel hard genoeg remt of juist te zacht.

Al met al hoop ik dat mij met deze auto vele veilige kilometers te wachten staan.

Versnellingsbak en lampen

  • 147.142 km
  • 13 februari 2015

De eerste versnelling van de Crossfire is bij koude start wat lastig in z'n één te krijgen. Als de auto warm is (na ca. 25 minuten) schakelt de auto perfect.

Voor de zekerheid de versnellingsbakolie vervangen bij de Chrysler garage. Er kwam aardig wat slijpsel uit bij het magneetje, dus sowieso geen overbodige luxe. Probleem is iets minder geworden. Eens kijken of het in de zomer beter is dat toch de synchromeshringen aan het overlijden zijn.

Verder last van wat condens in de koplampen. Via een TSB achter een vervangende seal kit gekomen (geventileerde rubberen dopjes). Probleem lijkt opgelost.

TSB 08_002_05

http://srt-6.com/pdf/tsb/SB_08_002_05_Headlamp_Condensation.pdf

De auto rijdt verder heerlijk. Op de snelweg is het een feest, met name in de wat hogere toeren.

Kosten totaal: €85.

Auto stilgevallen langs snelweg

  • 150.978 km
  • 1 april 2015

Na het parkeren bij de supermarkt wilde de auto niet meer starten. De startmotor draait wel, maar de auto pakt niet aan. Aantal malen geprobeerd, maar de auto start niet. Na ca. 4x proberen ging het 'check engine' lampje aan. Gelukkig had ik m'n smartphone en bluetooth OBD2 plug bij me en kon ik de code uitlezen. Het betrof de "P0335 - Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction".

Na de auto 10 minuten te hebben laten afkoelen sprong de auto weer tot leven. Gelijk maar even dit fenomeen opgezocht op internet, waarbij het inderdaad de sensor blijkt te zijn. Er werd op de fora aanbevolen om een Bosch sensor te bestellen (€150) en geen goedkopere versie te nemen (bijv. Delphi voor €90). Gelijk gebeld met garage om alvast een nieuwe Bosch sensor te bestellen en een dag met de storing doorgereden zonder problemen. Het 'check engine' lampje ging ook weer uit. Het leek opgelost...

Twee dagen dagen later was het echter wéér raak: nét op de afrit van de snelweg was het einde oefening. De startmotor loopt, maar de auto pakt niet aan. Weer 10 minuten gewacht en warempel, de auto startte weer. De auto hield het echter nu maar een kilometer of twee vol, om daarna met een zucht weer uit te gaan en met geen mogelijkheid meer te starten bleek. Gelukkige gebeurde dit vlak bij mijn huis. Het was nu toch echt einde oefening. De volgende dag was de sensor binnen. Deze laten monteren en meteen de bekabeling naar de ECU laten doormeten. De bekabeling was nog goed, de sensor inderdaad defect. Sensor vervangen en het probleem was verholpen.

Kosten: Bosch krukas sensor + montage €150 (Kwik-Fit).

APK en combischakelaar

  • 151.876 km
  • 14 april 2015

APK laten uitvoeren.
Combischakelaar (€260 ex arbeid) laten vervangen, omdat groot licht niet werkte.
Schakelmechaniek laten smeren, omdat deze moeilijk schakelt).

Totale kosten €593.

En hopen dat de eerste aankoop pijntjes eruit zijn en we eens wat kilometers kunnen maken. De auto schakelt in elk geval stukken beter.

Grote beurt

  • 168.121 km
  • 31 januari 2016

Tijd voor een grote beurt. Leuke actie bij de kwikfit. Zelf aanwezig gebleven tijdens de controles en het vervangen van olie en filters. Duurde ongeveer zo'n 2 uur.

Grote beurt controle
8 liter mobil olie
Oliefilter
Luchtfilter
--------------
€198

Chiptuning

  • 169.453 km
  • 22 februari 2016

De auto laten chip tunen. Hoewel het geen geblazen motor is en de pk winst op papier niet super te noemen is (+17PK), zorgt het opengeschroefde koppel (+25Nm) en de opgeschoven toerenbegrenzer (iets in het rood, i.p.v. nét voor het rood) tóch merkbaar voor wat meer pit.

De auto pakt onderin wat lekkerder op en reageert wat vlotter op het gas. Al met al een leuke aanvulling die mij positief verrast heeft.

ECU diagnose en herprogrammeren: €399.

**helaas bleek op de dyno dat het de reinste oplichting was; 0 pk erbij. Enige verschil was dat de pedaalcurve steiler is gemaakt. Dit kan echter ook met een Pedalbox.

74mm gasklephuis upgrade

  • 169.954 km
  • 27 februari 2016

Oude 68mm gasklephuis vervangen door een 2e hands 74mm versie van Bosch (komt ook uit een Mercedes).

Uitleg inclusief artikelnummers staat perfect beschreven op het Crossfire forum. Onderdeel is 1 op 1 uitwisselbaar met de oude.

Auto loopt stationair een stuk soepeler. De auto reageert veel lekkerder op het gas en pakt sneller op.

74mm gasklephuis met o-ring: €90.

10mm Spacers en spanrol

  • 170.432 km
  • 13 april 2016

10mm Eibach spacers op de achterwielen geplaatst, incl. nieuwe bouten. Maakt het geheel net iets dikker. Spanrol vervangen (joel-geluid).

€210.

APK

  • 171.285 km
  • 13 april 2016

Auto zonder problemen door de APK.

€40.

Nieuwe achterbanden

  • 173.034 km
  • 7 juli 2016

Achterbanden vervangen door bredere Michelin Pilot Sport's (275 breed).

Kosten: €494 incl. montage.

Achterste katalysator verwijderd

  • 176.546 km
  • 7 juli 2016

Achterste 2 katelysatoren laten verwijderen door EPS. Resultaat is een wat meer sportiever geluid en (als mooie bijkomstigheid) een paar PK extra.

Kosten: €139

Olie verversen

  • 187.214 km
  • 17 november 2016

8 liter Mobil 1 en oliefilter: €105.

Remschijven en blokken voor

  • 191.845 km
  • 2 januari 2017

Remschijven en remblokken aan de voorzijde vervangen (merk Brembo).

Incl. montage: €400.

APK

  • 197.434 km
  • 2 april 2017

Zonder problemen door de APK.
€24,95.

Kleine beurt

  • 207.843 km
  • 18 september 2017

8 liter Mobil 1, nieuw oliefilter en vloeistoffen controle.
Kosten €120.

Remblokken achter

  • 208.653 km
  • 25 september 2017

Rem-waarschuwingslampje ging branden. Bij onderzoek bleken de remblokken achter versleten en vervangen. Kosten €154.

Kleine beurt

  • 227.254 km
  • 24 september 2018

8 liter Mobil 1, nieuw oliefilter en vloeistoffen controle.
Kosten €142.

Tevens luchtfilterhuis vervangen door een 30% grotere versie van een Mercedes Benz C240. K&N luchtfilters geplaatst.

Dynamo stuk

  • 231.942 km
  • 6 december 2018

Batterij lampje ging aan. Meteen naar de garage gereden. Dynamo laad de accu niet meer bij. Dynamo vervangen en probleem opgelost (€247).

Contactslot blijft steken

  • 242.324 km
  • 27 mei 2019

Na een tijdje hinder ondervonden te hebben van het contactslot, toch maar even langs de garage gegaan. De sleutel wil bijna niet meer rond, zonder eerst aan het stuur te morren. De cilinder van het slot is vervangen door een cilinder uit een donorslot. Het werkt nu weer prima. Kosten €88.

Kleine beurt

  • 249.402 km
  • 24 augustus 2019

8 liter Mobil 1, nieuw oliefilter en vloeistoffencontrole
Kosten €154.

Voorruit vervangen

  • 249.576 km
  • 2 september 2019

Na een tip van de garage toch maar eens de voorruit vervangen. Er zaten meerdere sterretjes in en een hele boel zgn. 'micro putjes'. Vooral de honderden kleine putjes die over de hele ruit zitten verstrooien het lichtveld behoorlijk.

Ik heb mijn verzekering eerst ingelicht om te kijken welke reparatieshops aangesloten waren. Uiteindelijk is de ruit zeer professioneel vervangen door Carglass. Ook maar meteen de ruitenwisserbladen vervangen. Het verschil is bizar groot en zéér aan te raden bij wat oudere auto's.

Kosten: €75 eigen risico.

Groot onderhoud versnellingsbak

  • 249.800 km
  • 7 september 2019

Dual Massa vliegwiel (Luk)
Koppelingsplaat, drukgroep, druklager (stage 2 van Drive Torque)
Aandrijfas lagers en middenvoering, Hardyschijven,
Krukaskeringen

Ca. €1000.

Benzine filter en MAP sensor

  • 249.900 km
  • 12 oktober 2019

Benzine filter en MAP sensor vervangen (€100). Benzine filter was gitzwart van binnen, dus geen overbodige luxe.

Boegies, Lambdasondes en Bougiekabels

  • 256.432 km
  • 15 februari 2020

12 bougies (Bosch double platinum), bougiekabels (Beru) en 4 Bosch lambda sondes vervangen . Ca. €350

Volledige motor revisie

  • 258.900 km
  • 31 juli 2020

Auto liep stationair erg onregelmatig en tikte behoorlijk. Bij het uitlezen/afstellen bleek dat de auto niet meer op tijd gezet kon worden.

Bij het openwerken van het blok zagen we waarom; de ketting >0,5cm opgerekt en dat de spanner reeds in de uiterste stand stond. Van een van de geleide rails was al een stukje afgebroken. De tandwielen leken al op ninja werpsterren. Gezien het blok toch open lag en de auto op leeftijd is, gelijk het hele blok grondig aangepakt. Onder andere:

-Alle injectoren ultrasoon gereinigd/gereviseerd
-Waterpomp
-Ketting, spanner en geleide rails
-Nokkenas tandwielen
-Alle vacuüm slangen vervangen
-Hoofdbenzine leiding naar blok
-Krukaspoeli
-Krukas kering/lagers
-Zuigerveren/lagers
-Klep(steel)rubbers
-Klepzetels
-Kop vlakken
-Complete Ajusa motor pakking set (iets van 20 delen, van kleppendeksel/carterontluchter tot spruitstuk en alles er tussen)
-Katalysatoren
-Enkele zwakke bobines vervangen
-Luchtfilter

De auto nu loopt stationair écht als een Mercedes en rijd als een zonnetje.

Overspuiten

  • 271.115 km
  • 6 september 2021

De roest in de wielbogen en achterklep begint zorgelijk te worden. Je kunt dit plaatselijk laten bijwerken, maarrrrr… het is zo aanlokkelijk om de hele auto aan te pakken.
Go hard or go home. Hele auto wordt opnieuw gespoten. We gaan voor de metallic zwart.

3,3
  • Betrouwbaarheid
    2
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    3
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
  • Rijd je zelf met een Chrysler Crossfire? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Chrysler Crossfire
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

Uitgelicht aanbod

    Chrysler Crossfire 3.2 V6

    Chrysler Crossfire 3.2 V6

    • 2004
    • 148.138 km

    € 6.950

    Chrysler Crossfire 3.2i V6

    Chrysler Crossfire 3.2i V6

    • 2004
    • 134.168 km

    € 7.940

    Chrysler Crossfire 3.2 V6 CABRIO

    Chrysler Crossfire 3.2 V6 CABRIO

    • 2004
    • 174.037 km

    € 9.994

Meer Chrysler Crossfire occasions

Lezersreacties (42)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Chrysler Crossfire specificaties
  • Chrysler Crossfire occasions
  • Chrysler Crossfire video's
Advies en informatie
  • Chrysler Crossfire tests
  • Chrysler Crossfire gebruikersreviews
  • Chrysler Crossfire index
PREMIUM
Chrysler Sebring 2.0 16V

Chrysler Sebring 2.0 16V

Met circa 350 verkochte exemplaren is de Chrysler Sebring tot groot ongenoegen van D. J. Trump...

Lees meer
 

Chrysler Crossfire reviews

  • Gebruikersreview
    Chrysler Crossfire 3.2i V6 (2005)

    Chrysler Crossfire 3.2i V6 (2005)

    42
    • 18 januari 2015
  • Gebruikersreview
    Chrysler Crossfire 3.2i V6 Limited (2004)

    Chrysler Crossfire 3.2i V6 Limited (2004)

    1
    • 13 oktober 2007
  • Gebruikersreview
    Chrysler Crossfire Roadster 3.2i V6 Limited (2007)

    Chrysler Crossfire Roadster 3.2i V6 Limited...

    5
    • 6 juni 2019
  • Gebruikersreview
    Chrysler Crossfire Roadster 3.2i V6 Limited (2004)

    Chrysler Crossfire Roadster 3.2i V6 Limited...

    2
    • 28 december 2007
meer reviews
Klokje Rond: Chrysler Crossfire

Klokje Rond: Chrysler Crossfire

75

Een Chrysler Crossfire is een zeldzame verschijning in Nederland en we hadden 'm dan ook...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Gebruikersreview
    Chrysler Crossfire Roadster 3.2i V6 Limited (2007)

    Chrysler Crossfire Roadster 3.2i V6 Limited...

    5
    • 6 juni 2019
  • Nieuws
    In het wild: Chrysler Crossfire (2004)

    In het wild: Chrysler Crossfire (2004)

    65
    • 27 maart 2016
  • Klokje Rond: Chrysler Crossfire

    Klokje Rond: Chrysler Crossfire

    75
    • 4 april 2012
  • Gebruikersreview
    Chrysler Crossfire Roadster 3.2i V6 Limited (2004)

    Chrysler Crossfire Roadster 3.2i V6 Limited...

    2
    • 28 december 2007
  • Nieuws
    Laatste Chrysler Crossfire geproduceerd

    Laatste Chrysler Crossfire geproduceerd

    • 17 december 2007
  • Gebruikersreview
    Chrysler Crossfire 3.2i V6 Limited (2004)

    Chrysler Crossfire 3.2i V6 Limited (2004)

    1
    • 13 oktober 2007
  • PREMIUM
    Opel GT – Chrysler Crossfire Roadster 3.2i V6 – Audi TT Roadster 2.0 TFSI

    Opel GT – Chrysler Crossfire Roadster 3.2i...

    • 12 juni 2007
Merk
Merk
  • Nieuws
    Wereldkampioen merknamen: de (onder meer) Chrysler Sunbeam

    Wereldkampioen merknamen: de (onder meer)...

    45
    • 24 juli 2022
  • Nieuws
    Totaal anders, zelfde idee: Chrysler Sebring Coupé en de Volkswagen Polo Variant

    Totaal anders, zelfde idee: Chrysler Sebring...

    51
    • 11 juli 2022
  • Nieuws
    Dodge Mini Ram Van (1989)– In het Wild

    Dodge Mini Ram Van (1989)– In het Wild

    6
    • 25 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Chrysler Le Baron Convertible V6 (1991)

    Chrysler Le Baron Convertible V6 (1991)

    5
    • 19 april 2022
  • Nieuws
    Chrysler Aspen – In het Wild

    Chrysler Aspen – In het Wild

    15
    • 12 maart 2022
  • Gebruikersreview
    Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Classic (2005)

    Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Classic (2005)

    12
    • 9 maart 2022
  • Nieuws
    Chrysler LeBaron (1991) - Liefhebber Gezocht

    Chrysler LeBaron (1991) - Liefhebber Gezocht

    11
    • 16 februari 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden