- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check JHJ-17-T
HYUNDAI I10 | 2021
Deze HYUNDAI I10 uit 2021 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 13.964 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 156 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,1 l/100 km. De I10 staat nu 3 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Apeldoorn met een kilometerstand van 13.395 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 3.014 |
Nieuwprijs | € 13.964 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 april 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 3 oktober 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G3LD |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 897 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.340 kg |
Voorasdruk | 780 kg |
Achterasdruk | 730 kg |
Wielbasis | 2.430 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/65R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 156 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,0 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
Maximum koppel | 96 Nm |
Draaicirkel | 9,7 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | A |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- i10 1.0i i-Drive20 - 23BH5HAT
- i10 1.0i Comfort20 - 23BH5HAT
- i10 1.0i Premium20 - 23BH5HAT
- i10 1.0i Comfort 5-zits20 - 23BH5HAT
- i10 1.0i Comfort 5-zits20 - 23BA5HAT
- i10 1.0i Comfort Smart20 - 23BH5HAT
- i10 1.0i Comfort Smart 5-zits20 - 23BA5HAT
- i10 1.0i Comfort Smart 5-zits20 - 23BH5HAT
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Ruim voor zijn segment
- +Goede zitpositie
- -Weinig motorisaties
- -Geen hybride opties
- -Luxe uitrusting is prijzig
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i10 - Afscheid duurtest
- Duurtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

JHJ-17-T
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.