Test: Hyundai i10 N-Line (2021)

Het is goed zo

31 reacties

Video

De huidige Hyundai i10 kenden we tot dusverre als 65 pk sterke 1.0 driecilinder. Prima auto, zelfs de beste A-segmenter. Maar nu weten we echt waartoe Hyundai's kleinste in staat is. De N-Line heeft de 1.0 driecilinder, maar dan met turbo, goed voor 100 pk. Daar krijgen we het best een beetje warm van!

Signalement

Merk Hyundai
Model i10 1.0 T-GDI N Line 5-zits
Carrosserie 5-deurs, hatchback
Transmissie 5 versnellingen, handgeschakeld
Aandrijving voorwielaandrijving
Nieuwprijs € 22.900

Specificaties

Brandstof benzine
Motor 3-cil. in lijn
Cilinderinhoud 998 cc
Maximaal vermogen 74 kW / 100 pk bij 4.500 tpm
Maximaal koppel 172 Nm bij 1.500 tpm
Inhoud brandstoftank 36 l
Lengte / breedte / hoogte 3.675 mm / 1.680 mm / 1.483 mm
Wielbasis 2.425 mm
Massa leeg 1.099 kg
Laadvermogen 371 kg
Aanhangermassa geremd / ongeremd 0 kg / 0 kg
Banden195/45R16Prijzen
Topsnelheid 180 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 10,6 s
Brandstofverbruik 5,4 l/100km
CO2-uitstoot (WLTP) 123 g/km

PRIVATE LEASE Hyundai i10

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (31) (gesloten)

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.

Praat verder op het forum