- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check J-589-TT
HYUNDAI I10 | 2020
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar oud. In oktober 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 14.768 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 156 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,1 l/100 km. De I10 is 31 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 335 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Enschede met een kilometerstand van 76.487 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.112 |
Nieuwprijs | € 14.768 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line 5-zits | Navigatie | Camera | Stuur- + Stoelverwarming | Apple Carplay/Android Auto | Cruise & Climate Control | Rijklaarprijs!
- 2020
- 45.706 km

Hyundai i10 1.0 COMFORT SMART | NAVI | CAMERA | CRUISE | AIRCO | ELEKTRISCHE RAMEN | BLEUTOOTH | FABRIEKSGARANTIE GELDIG T/M 7-2026! |
- 2021
- 32.414 km

Hyundai i10 1.0 Comfort
- 2022
- 63.525 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 juli 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 oktober 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 28 juli 2025 |
APK melddatum | 15 juli 2024 |
APK vervaldatum | 30 juli 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G3LD |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
Geluidsniveau stationair | 74 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 98 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 111 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 894 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.340 kg |
Voorasdruk | 780 kg |
Achterasdruk | 730 kg |
Lengte | 3.670 mm |
Breedte | 1.680 mm |
Hoogte | 1.480 mm |
Wielbasis | 2.430 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/65R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 156 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,0 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
Maximum koppel | 96 Nm |
Draaicirkel | 9,7 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Ruim voor zijn segment
- +Goede zitpositie
- -Weinig motorisaties
- -Geen hybride opties
- -Luxe uitrusting is prijzig
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i10 - Afscheid duurtest
- Duurtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

J-589-TT
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.