AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Porsche GT2 R 650 Evolution
Inpakkend vermogen
Hortend en stotend komt de Porsche van zijn plek. Hij is tot op het bot getuned – 650 pk onder het gaspedaal – en we bakken er niets van. Met het schaamrood op de kaken naar de tweede versnelling en verdraaid weer een schok bij het opkomen van de koppeling. Alsof het onze eerste rijles is.
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Porsche 911 3.8 Turbo S *Keramisch / Akrapovic / Carbon-interieur / BOSE / Schuif-/kanteldak*
- 2020
- 49.250 km
€ 209.900

Porsche 911 991 GT3 RS Sport uitlaat Clubsport 4.0 GT3 RS Wrap Uniek
- 2015
- 9.964 km
€ 209.991

Porsche 911 911 Turbo S Cabrio Sport Pakket 911 3.8 Turbo S Volleder koeling
- 2021
- 36.234 km
€ 246.992
Lees ook
Nieuws
Porsche 911 krijgt mogelijk 'Turbo Touring'-versie
Nieuws
Porsche 911 Turbo S: de allersterkste 911 ooit is (niet) de duurste
Porsche 911 Turbo S: tweede hybride 911 is sterkste 911 ooit [+VIDEO]
Achtergrond
In de jaren 70 probeerde Porsche de 911-rijder al aan de (half-)automaat te krijgen
Nieuws