en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
30 reacties
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Met een GTS-versie maakt Porsche een V8 in de Cayenne bereikbaarder. Fysiek is de GTS-motor gelijk aan die in de Cayenne Turbo, alleen de elektronica laat de teugels minder vieren. Is dat nog steeds feest of juist een reden om door te sparen?
Merk | Porsche |
---|---|
Model | Cayenne GTS Coupé |
Carrosserie | 5-deurs, suv |
Transmissie | 8 versnellingen, sequentiële automaat |
Aandrijving | 4wd |
Prijs | € 196.718 |
Brandstof | benzine |
Motor | V8 |
Cilinderinhoud | 3.996 cc |
Maximaal vermogen | 338 kW / 460 pk bij 6.000 tpm |
Maximaal koppel | 620 Nm bij 1.800 tpm |
Inhoud brandstoftank | 90 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.939 mm / 1.995 mm / 1.656 mm |
Wielbasis | 2.895 mm |
Massa leeg | 2.150 kg |
Laadvermogen | 700 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 3.500 kg / 750 kg |
Banden voor | 285/40R21Prijzen |
Banden achter | 315/35R21Prijzen |
Topsnelheid | 270 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,8 s |
Brandstofverbruik | 13,3 l/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 302 g/km |
Lezersreacties (30) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.