AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Peugeot 3008 2.0 HDiF - Ford C-Max 2.0 TDCi - Renault Scénic 130 dCi
Ruimte voor rijplezier
Midi-MPV's bewijzen hun bruikbaarheid tijdens een kampeervakantie met de hele familie, terwijl ze je in het zakelijk verkeer niet opzadelen met een onhandelbaar grote koets. Renault verleidt de zakelijke rijder met een priveleven dat zich veel buitenshuis afspeelt met een nieuwe 1,6-liter dieselmotor in de Scénic. Redt-ie het tegen ruimtelijke concurrenten als de Ford C-Max 2.0 TDCI en de Peugeot 2.0 HDi die fractioneel duurder zijn, maar ook iets krachtiger.
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Had je deze auto's al gezien?

Renault Scénic 1.3 TCe Intens 7p. NAVI / PDC V+A / CRUISE / ECC
- 2019
- 96.000 km
€ 19.950

Renault Scénic EV87 220pk long range esprit Alpine | Panoramisch dak | Harman kardon |
- 2025
- 35 km
€ 43.945

Renault Scénic EV60 170pk comfort range techno | Active driver assist | Stoel- en stuurwielverwarming | Blind spot |
- 2025
- 36 km
€ 37.945
Lees ook
Elektrische auto's
Update! Dit zijn de beste elektrische auto’s tot €45.000
Nieuws
Michelins PAX-band is wat een Scenic en een Veyron samenbindt
Test: Peugeot e-3008 325 Dual Motor – Potentere EV met levenslustiger karakter
Nieuws
Launchtijd: eerste prijzen Peugeot e-3008 en e-5008 Dual Motor
Nieuws