AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Nissan GT-R - Porsche 911 Turbo
De 3-seconden club
De komst van de Nissan GT-R in 2008 zorgde voor een ware aardverschuiving in supercarland. Of de auto nu in rechte lijn of op het circuit zijn kunsten mocht vertonen: hij reed praktisch alles en iedereen eruit. En dat voor een lachwekkende prijs van zo'n 120.000 euro. Dit is het antwoord uit Duitsland: de 997 Turbo Mark II. We zetten de top van de straatsprinters naast elkaar.
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook
Porsche 911 Turbo S: tweede hybride 911 is sterkste 911 ooit [+VIDEO]
Achtergrond
In de jaren 70 probeerde Porsche de 911-rijder al aan de (half-)automaat te krijgen
Nieuws
Porsche 911 GTS-rijders kunnen niet zomaar op vliegvakantie gaan
Nieuws
Nissan GT-R is nu echt helemaal klaar
Reportage