AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford S-MAX 2.2 TDCi Durashift Titanium (2011) - Test
S to the Max

Met de S-Max kan het wat Ford betreft niet op. Het motorenaanbod loopt tot 240 pk, sinds kort stilt een 200 pk sterke 2.2 de honger naar diesel-pk's. En omdat het oog ook wat wil kun je zo'n S-Max aankleden als ware het een bolide uit het topsegment. Deze testauto is het ultieme voorbeeld want hij kost een kleine 78.000 euro.
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Uitgelicht aanbod
Lees ook
Geen categorie

Praktijkverbruik Volkswagen Passat TDI, TSI en GTE

Lexus RX 450h+ vs. Jaguar F-Pace 400e - Dubbeltest
Nieuws

Elektrische ID4, Enyaq en Q4 e-tron zorgen voor de aantallen
Campers

Dit zijn punten voor een goede camperstalling
Autovakantie

Dit zijn aandachtspunten voor een goede caravanstalling
Nieuws
