AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford S-MAX 2.2 TDCi Durashift Titanium (2011) - Test
S to the Max
Met de S-Max kan het wat Ford betreft niet op. Het motorenaanbod loopt tot 240 pk, sinds kort stilt een 200 pk sterke 2.2 de honger naar diesel-pk's. En omdat het oog ook wat wil kun je zo'n S-Max aankleden als ware het een bolide uit het topsegment. Deze testauto is het ultieme voorbeeld want hij kost een kleine 78.000 euro.
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium 7p. 2013 | Trekhaak | Navigatie | Cruise Control | Parkeersensoren | Climate Control | Goed Onderhouden | Nationale Autopas
- 2013
- 180.800 km
€ 8.950

Ford S-MAX 2.0 Vignale 7p. | Pano | Leder | Stoelventilatie | Adap. Cruise
- 2017
- 117.115 km
€ 25.890

Ford S-MAX 2.5 FHEV St-Line 7p 190pk | Panoramadak | Adaptieve Cruise | Full LED | 7 persoons | Sync 3 Navigatie | Stoelverwarming
- 2021
- 42.383 km
€ 37.900