Stemmen maar! Campagnebeeld AutoRAI 2013

AutoRAI Campagnebeeld 2013
In 2013 is het weer tijd voor de AutoRAI, en daar hoort natuurlijk een mooi campagnebeeld bij. Geïnteresseerden konden tot en met 14 oktober hun ontwerp insturen. Uit 140 inzendingen zijn er drie overgebleven. Dat betekent: stemmen!

Uit meer dan 140 inzendingen zijn door een vakkundige jury drie beelden geselecteerd die gekozen kunnen worden als campagnebeeld van AutoRAI 2013. Het is nu aan het publiek om de winnaar te bepalen. Tot en met 11 november kan er via facebook.com/autorai gestemd worden op een van de drie beelden. AutoRAI 2013 wordt van 3 tot en met 14 april gehouden in Amsterdam RAI.

Deelnemers kregen de opdracht een nieuw beursbeeld te ontwerpen met in het achterhoofd: 'Het grootste autofeest van Nederland'. De drie geselecteerden worden uitgenodigd voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en de uiteindelijke winnaar van de wedstrijd ontvangt een geldbedrag van 2.500 euro. Alle inzenders ontvangen een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013.

Een vakjury, bestaande uit hoofdredacteuren van de grotere autobladen en pr-managers van automerken, heeft uit alle inzendingen de drie finalisten geselecteerd. Uit deze drie kiest het Nederlandse publiek de uiteindelijke winnaar. Opvallend aan de inzendingen is de enorme diversiteit in de manier waarop het grootste autofeest van Nederland verbeeld is. Naast veel persoonlijke beelden (eigen auto's) is er veel gebruik gemaakt van gefingeerde auto's en feestartikelen. Uiteraard ontbreekt het vrouwelijk schoon in enkele inzendingen niet. Op 12 november wordt bekendgemaakt welke inzending wordt gebruikt als campagnebeeld voor de 2013 editie van AutoRAI.

Lezersreacties (14)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.