Stemmen maar! Campagnebeeld AutoRAI 2013
Uit meer dan 140 inzendingen zijn door een vakkundige jury drie beelden geselecteerd die gekozen kunnen worden als campagnebeeld van AutoRAI 2013. Het is nu aan het publiek om de winnaar te bepalen. Tot en met 11 november kan er via facebook.com/autorai gestemd worden op een van de drie beelden. AutoRAI 2013 wordt van 3 tot en met 14 april gehouden in Amsterdam RAI.
Deelnemers kregen de opdracht een nieuw beursbeeld te ontwerpen met in het achterhoofd: 'Het grootste autofeest van Nederland'. De drie geselecteerden worden uitgenodigd voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en de uiteindelijke winnaar van de wedstrijd ontvangt een geldbedrag van 2.500 euro. Alle inzenders ontvangen een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013.
Een vakjury, bestaande uit hoofdredacteuren van de grotere autobladen en pr-managers van automerken, heeft uit alle inzendingen de drie finalisten geselecteerd. Uit deze drie kiest het Nederlandse publiek de uiteindelijke winnaar. Opvallend aan de inzendingen is de enorme diversiteit in de manier waarop het grootste autofeest van Nederland verbeeld is. Naast veel persoonlijke beelden (eigen auto's) is er veel gebruik gemaakt van gefingeerde auto's en feestartikelen. Uiteraard ontbreekt het vrouwelijk schoon in enkele inzendingen niet. Op 12 november wordt bekendgemaakt welke inzending wordt gebruikt als campagnebeeld voor de 2013 editie van AutoRAI.