Hyundai NTT op de LA Auto Show

Hyundai NTT
Het thema van de LA Auto Show is dit jaar 'design'. Daarom is er een ontwerpwedstrijd georganiseerd, waaraan 13 in Californië gevestigde design centers van autofabrikanten deelnemen. Eén van de inzendingen is de Hyundai NTT.
Het thema van de LA Auto Show is dit jaar 'design'. Daarom is er een ontwerpwedstrijd georganiseerd, waaraan 13 in Californië gevestigde design centers van autofabrikanten deelnemen. Eén van de inzendingen is de Hyundai NTT.

De LA Auto Show opent zijn poorten voor de pers op 5 januari en dat is dan ook meteen de laatste keer dat LA zo vlak vóór Detroit zal plaatsvinden. In 2006 verhuist de autotentoonstelling naar november.
LA is als vanouds het toneel voor introducties van schone auto's, maar de laatste jaren wordt er ook steeds meer de nadruk gelegd op design. Dat komt omdat heel wat fabrikanten in Californië een ontwerpstudio hebben. De ontwerpers worden verondersteld meer inspiratie op te doen in deze cosmopolitische staat.
Dit jaar heeft de organisatie van de LA Auto Show een ontwerpwedstrijd georganiseerd, waarvoor inmiddels 13 inzendingen zijn binnen gekomen van de in Californië gevestigde design centers van de automerken.
Drie gerenommeerde juryleden beoordelen de inzendingen en kiezen de winnaar die op 6 januari op de show bekend wordt gemaakt.

Intussen heeft de LA Show één inzending voor publicatie vrijgegeven. Het is de gele NTT van Hyundai, die door zijn scheppers wordt beschreven als deels surfplank, deels skateboard en deels Boombox. De NTT heeft vier stoelen en een ingebouwd surfboard vormt het dak.


PRIVATE LEASE Hyundai

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.