Honda Logo opgefrist

Honda Logo opgefrist
Honda heeft de Logo iets opgefrist. Iets meer luxe en aangepast lakwerk zijn de belanrijkste wijzigingen.

Als er een auto is die het predikaat "moeilijk" verdient, dan is het wel de Honda Logo. Deze kleine Honda heeft een aantal kleinere handicaps, maar vooral één hele grote: z"n prijs. Dat maakt het nieuws over de Logo meteen weer extra treurig: hij wordt f 1.000 duurder. Maar daar staat tegenover dat hij een opfrisbeurtje heeft gehad. Aan de buitenkant beperkt zich dat tot een iets andere verdeling van de verf. Zo zit die tegenwoordig niet meer op de buitenspiegels, maar wel weer op de bumpers, stootstrips en handgrepen. En die verf is ook te krijgen in een handvol nieuwe kleuren. Maar het allerbelangrijkste Logo-nieuws vinden we binnenin: een make-upspiegel voor de passagier! En dat komt boven op de toerenteller, elektrische spiegels en nieuwe bekleding. De nieuwe prijzen: Logo 1.3 f 26.690, meerprijs CVT: f 2.500, meerprijs Power Pack (centrale deurvergrendeling met bliep en elektrische ramen) f 1.600.

PRIVATE LEASE Honda

Lease'm
Honda CR-V 2.0 HEV 2WD Elegance 30th Anniversary Edition
€ 889
 

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.