en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Als er een auto is die het predikaat "moeilijk" verdient, dan is het wel de Honda Logo. Deze kleine Honda heeft een aantal kleinere handicaps, maar vooral één hele grote: z"n prijs. Dat maakt het nieuws over de Logo meteen weer extra treurig: hij wordt f 1.000 duurder. Maar daar staat tegenover dat hij een opfrisbeurtje heeft gehad. Aan de buitenkant beperkt zich dat tot een iets andere verdeling van de verf. Zo zit die tegenwoordig niet meer op de buitenspiegels, maar wel weer op de bumpers, stootstrips en handgrepen. En die verf is ook te krijgen in een handvol nieuwe kleuren. Maar het allerbelangrijkste Logo-nieuws vinden we binnenin: een make-upspiegel voor de passagier! En dat komt boven op de toerenteller, elektrische spiegels en nieuwe bekleding. De nieuwe prijzen: Logo 1.3 f 26.690, meerprijs CVT: f 2.500, meerprijs Power Pack (centrale deurvergrendeling met bliep en elektrische ramen) f 1.600.
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.