De auto werd later in de nacht uitgebrand teruggevonden in een parkeergarage aan de Nachtwachtlaan in Nieuw-West.
De 1.000 pk sterke Audi RS6 DTM werd gefilmd, toen rond 23.00 uur twee gewapende mannen de huidige eigenaar, Douwe Leitner, dwongen uit te stappen. Hierbij dreigden ze met een vuurwapen en er werd ook geschoten.






