AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
BMW zoekt uhm... genieën (m/v)
61
BMW Nederland heeft een nieuwe functie gecreëerd binnen de dealerorganisatie: Product Genius. Klanten adviseren over de mogelijkheden die alle opties en systemen van BMW te bieden hebben, daar gaat het om.
"We hebben bij een paar dealers een pilot gedraaid en daaruit bleek dat er toekomst is voor deze functie", aldus Diederik Reitsma van BMW Nederland tegen Automotive Online. "Niet alleen zorgt deze medewerker voor een hogere klanttevredenheid, ook nemen kopers meer opties af als ze de werking ervan begrijpen en daardoor het nut ervan inzien. Er zit een sluitende business case achter."
BMW Nederland rolt de nieuwe functie nu uit in Nederland, maar niet ieder dealerbedrijf zal een genius in dienst nemen, denkt Reitsma. "We bekijken samen met de dealers waar een product genius toegevoegde waarde kan leveren."