Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Achteruitkijkspiegel - 'Ik wil een Lincoln Copynental!'
Stéphan en Michiel grijpen de laatste mogelijkheid aan om DS5 te rijden voordat de naam Citroën definitief van het model wordt geschrapt. Natuurlijk komt de autoshow van New York aan bod, waar de Lincoln Continental een hoofdrol speelde. Evenals de Cadillac CT6, overigens. Stéphan legt uit hoe je een perfecte launch control-actie uitvoert en uit De Oude Doos komt deze week een beeld- en geluidsdrager uit vervlogen tijden.
27
Bekijk reacties






