Volvo S40 2.0 D Momentum (2004)

autoreview

Volvo S40
Volvo S40Volvo S40Volvo S40Volvo S40Volvo S40Volvo S40Volvo S40Volvo S40Volvo S40Volvo S40Volvo S40Volvo S40 - interieurVolvo S40 - interieurVolvo S40 - interieur

Signalement

UitvoeringS40 2.0 D Momentum
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2004
Jaar van aanschaf2009
KM-stand bij aanschaf140.000 km
KM-stand laatst141.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Goede service bij Autobedrijf van Gorcum

  • 141.000 km


Onlangs een mooie Volvo S40 gekocht bij autobedrijf van Gorcum in Dronten.

Na een eerste telefonisch contact met een medewerker van netgenoemde autobedrijf zijn we er naartoe gereden voor een proefrit. Telefonisch hadden we al e.e.a. besproken en toen we aankwamen bleek de auto al klaar te staan op het terein voor een uitgebreide proefrit.

Tijdens de proefrit gaf de auto een melding aan, welke meteen werd verholpen.
Vanwege een slechte ervaring met een ander autobedrijf (een auto gekocht waarvan achteraf bleek dat het een schade-auto was!), waren wij nu wel erg kritisch en letten wij erg op de details. Tijdens de afhandeling heeft de medewerker van dit autobedrijf toegezegd (en schriftelijk vastgelegd) dat als de melding binnen 3 maanden weer verschijnt hij het probleem zal verhelpen.

Na 2 dagen verscheen de melding weer op het display. Wij het autobedrijf gebeld. De medewerker bood aan om naar hun terug te keren of naar een Volvo dealer in de buurt te gaan (wij wonen namelijk in Amsterdam) en daar na te vragen wat er aan de hand is. Aangezien wij in Amsterdam wonen hebben wij voor de laatste optie gekozen. Het bleek dat de batterij van één sleutel vervangen moest worden. Dit weer gemeld bij het autobedrijf. Zij waren ook blij te horen dat het 'maar' een batterij was en konden ook van deze melding iets leren. Dat vond ik ook erg positief om te horen.

Kortom, wij zijn erg blij met de service en kwaliteit van de geleverde auto. En als wij een andere auto willen in de toekomst gaan wij naar Autobedrijf van Gorcum in Dronten.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.