AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Volkswagen Golf 2.0 16V FSI Turbo GTI (2007)
autoreview
9
Signalement
Uitvoering | Golf 2.0 16V FSI Turbo GTI |
---|---|
Versnellingen | 6, Sequentiële Automaat |
Bouwjaar | 2007 |
Jaar van aanschaf | 2010 |
KM-stand bij aanschaf | 80.000 km |
KM-stand laatst | 86.000 km |
eindelijk weer gti terug
- 86.000 km
Vandaag eindelijk mijn golf weer terug.
Hoop dat ik er nu een poos in kan rijden.
Is al terug geweest voor vervangen olie versnellingsbak omdat ze niet konden zien of dit bij 60000 km was gedaan.
Tijdens laatste reparatie is mijn radio gemaakt was al kapot na 1 jaar ( uitgang rechterkant)Tevens luchtmassameter vervangen omdat hij stationair slecht liep.
Ben benieuwd of ik over 1500 km weer olie moet bijvullen want na 4000 km kon er al een liter bij.
Gelukkig nog steeds garantie en tot nu toe doet de garage waar die gekocht is nog niet moeilijk.
8,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Volkswagen Golf
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Op Zoek Naar
Golf R32, 147 GTA, Impreza WRX, deze heftige straatracers koop je voor €15.000
Volkswagen Golf 2.0 TDI - 2008 - 320.833 km - Klokje Rond
Occasiontest
Volkswagen Golf 1.6 (2007) - Opel Astra 1.6 (2007)
Volkswagen Golf GTI Limited Edition 240
Vergelijkende test