Volkswagen Golf 1.9 TDI 90pk CL (1997)

Volkswagen Golf
Volkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen Golf - interieur

UitvoeringGolf 1.9 TDI 90pk CL
Bouwjaar1997
Jaar van aanschaf2004

Deze auto bevalt mij uitstekend,dat komt omdat hij
degelijk en betrouwbaar is. Wat ook belangrijk is
is het zitcomfort, mijn Golf is een GT uitvoering dus er zitten goede stoelen in waar ik knap in zit met mijn lengte van 1,92. De afwerking is goed in orde, bijna alles zit logisch en doordacht in elkaar. Minpunt vind ik de bevestiging van het luchtfilterhuis, die elastiekjes waarmee hij op het carroserie bevestigd zit zijn te slap waardoor een brommend geluid ontstaat. Dit heb ik opgelost door er strakkere op te monteren. Over de prestaties ben ik goed te spreken voor een 66 kw motor, 190 km/u op de teller is toch niet verkeerd vind ik. Daarnaast is de motor soepel en redelijk zuinig, en voor diesel begrippen in 1997 aardig stil.
De bediening is goed, wel heeft de koppeling een vrij lange slag wat trouwens ook voor de versnellingspook geld. Deze Golf heb ik nu 4 maanden en tot nu toe ben ik dik tevreden voor een auto van 7 jaar oud met bijna 250000 km op het klokkie.

12-03-2004 O-ring watermondje was lek.
Ik heb een nieuwe O-ring
gemonteerd met wat esey gasket en het was opgelost.

PRIVATE LEASE Volkswagen Golf