Volkswagen Golf 1.6 GT Sport (2008)

Volkswagen Golf 1.6 GT Sport (2008)

UitvoeringGolf 1.6 GT Sport
Bouwjaar2008
Jaar van aanschaf2016

Golf 5 United

Mijn Duitse import Golf 5 United is een uitstekende reisauto. Full options (2008) zorgt voor veel comfort. Auto wordt eigenlijk alleen gebruikt om naar het buitenland te pendelen. Ook na 11.5 jaar nog nieuw qua looks en rijden. Betrouwbaarheid niet van Daihatsu niveau (mijn vorige auto), echter stap ik nu na 1000 km. fris en uitgerust uit.

PRIVATE LEASE Volkswagen Golf