Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Dynamic (2015)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Dynamic |
---|---|
Versnellingen | 1, Sequentiële Automaat |
Bouwjaar | 2015 |
Jaar van aanschaf | 2015 |
KM-stand bij aanschaf | 6 km |
KM-stand laatst | 132.500 km |
De eerste dagen
- 25 km
Vrijdag mijn nieuwe Toyota Auris Hybrid Touring Sports opgehaald bij mijn garage. Het kleur is Dark Steel (donkerblauw). Dynamic uitvoering. De Lease uitvoering is in België niet verkrijgbaar.
De Yaris heeft zijn kwaliteiten bewezen, betrouwbaar, redelijk zuinig,... maar met een gezin te klein. Ik doe de laatste jaren te weinig kilometers dus een diesel is niet meer nodig. Ik doe veel stadsverkeer, veel lichten en ronde punten op weg naar het werk dus een automaat is dan wel handig. En ik ben nieuwsgierig naar nieuwe technologie dus een hybride is echt iets voor mij. En de vele reviews op deze site waren een grote hulp, waarvoor dank.
Mijn eerste idee was een Auris, maar ik ben toch gaan vergelijken:
- Mazda 6 break 2.0 benzine: prachtige lijn, koffer iets kleiner dan de Auris, mooi binnenin, maar met automaat een pak boven mijn budget.
- Honda Civic break, mooi afgewerkt, grotere koffer, betere moduleerbaarheid, maar ik vind het niet zo'n mooi model, ik kreeg onmiddellijk 20% korting op de dieseluitvoering als ik de wagen bestelde voor 31-12-2014. Mijn vrouw was tegen, voor haar staat Honda gelijk met spoilers, dikke velgen, felle kleuren,... ze heeft spijtig genoeg niet helemaal ongelijk.
- VW Golf Break 1.4 TSI automaat, een simulatie gemaakt op het net, 5.000 euro duurder dan een Auris met dezelfde uitrusting, minder garantie,... en echt mooi vind ik dit model niet.
Mijn vrouw had ook een lijstje: Renault Megane, Citroen C5, Toyota Avensis,... allemaal te lang in productie.
Premium rijden, tja graag, een Lexus CT200 zag ik wel zitten maar niet leverbaar in break. Voor hetzelfde budget kon ik een BMW 114i krijgen met 17' velgen, lederen interieur, navigatie,...
maar ik heb ruimte nodig...
Dus terug bij mijn eerste keuze.
Ik ben eerst eens offerte gaan vragen bij een dealer in de buurt van mijn werk, had handig geweest om op onderhoud te gaan. Maar dat viel tegen. Nadat ze me eerst de dieselversie probeerden aan te smeren kreeg ik dan toch wat uitleg over de hybride uitvoering. Ik was zeer goed voorbereid, beter op de hoogte dan de verkoper. Anderhalf uur hebben ze me daar vastgehouden, het ging grotendeels over de overname van Yaris, of liever de niet overname. Te oud, te veel kilometers,..., kreeg dan na lang rondbellen een zeer lage overnameprijs. 'hun cliënteel' koopt om de 5 jaar een nieuwe wagen. Leuk voor hen. Offerte meegekregen en direct vergeleken met de offerte die vrienden van mij de week ervoor gekregen hadden van hun garage, was al een groot verschil. Dan naar mijn garage, geen officiële dealer meer maar hij kan aankopen bij een dealer in de buurt. Grotere korting en veel betere overname. Direct besteld! en 6 weken later geleverd.
Mijn eerste indruk, super, goede afwerking, de sportzetels geven voldoende steun. De navigatie moet ik nog eens bekijken, maar het scherm is goed afleesbaar. Het hybride rijden is zalig vergeleken met een diesel, die stilte. Het koffiemoleneffect waar in veel testen over gesprokken wordt is mij nog niet echt opgevallen, als je natuurlijk van een luidruchtige diesel komt, valt dit waarschijnlijk minder op. Om een lang verhaal kort te maken ik ben van Economy naar Business gegaan met mijn Auris.
op naar meer kilometers en meer info in een volgend verslag.
zeer tevreden
- 6.500 km
6.500 km verder en een verbruik van gemiddeld 5 liter daar ben ik heel tevreden mee. De wagen rijdt goed, comfortabel, zalig om lange afstanden mee te rijden, GPS is zeer correct. Kortom tot nu toe geen spijt van mijn aankoop.
Ik krijg ook zeer veel positieve reacties zowel van premiumrijders die zich afvragen waarom hun merk dit concept nog niet heeft, hoe het komt dat je voor deze prijs zoveel auto krijgt (automaat, achteruitrijcamera, GPS, sportzetels, alu velgen, ...) tja... en die ook onder de indruk zijn van de stilte en de afwerking van de wagen, o.a. een collega van mij die met een Audi A8 3.0 TDI rijdt was lovend.
Ook van Toyotarijders die nu nog niet hybride rijden en mij vragen naar mijn ervaringen.
ik rijd meestal in de Ecomodus, in de bebouwde kom (zone 30) rijd ik elektrisch indien mogelijk. De Powermodus gebruik ik om in te halen, de autosnelweg op te rijden en berg op.
Is er dan geen enkel minpunt toch wel, de wagen is stil, te stil, voetgangers en fietsers horen je amper of niet, dus wel oppassen.
op naar de 10.000 km.
Ik hoop binnenkort eens af te spreken met een collega die een Lexus NX hybride gekocht heeft, om eens te vergelijken.
> 10000 km
- 11.000 km
nog steeds heel tevreden, verbruik 5 liter/100 km, daar ben ik heel tevreden mee, is zuiniger dan de Yaris D4D. Ideale gezinswagen met baby en peuter, voldoende ruime koffer.
Heel tevreden van de CVT automaat, het traject dat ik dagelijks doe varieert de snelheid van 30 tot 70 km/u, dus ideaal met deze hybride aandrijving.
krijg nog steeds leuke vragen, hoe laad je deze wagen op, kan je meer dan 30 km elektrisch rijden, is dat gevaarlijk, heb je ruimte in je koffer met die batterijen,... Toyota heeft dus nog werk voor de boeg. Nederland loopt (zoals meestal) voor op België.
hoe leuk deze auto is, merk je als je eens met een andere rijdt, we hebben ook nog een Citroën Berlingo 1.4Hdi bouwjaar 2014 en ik zou het ontzien om er mee te rijden, de keren dat ik tweede versnelling wil vertrekken aan de stoplichten, geen achteruitrijcamera, geen GPS, de zetels, geen startknop,... gemak went dus snel:) en zeggen dat de Berlingo al een grote stap vooruit is vergeleken met de Yaris.
een aanbieding gekregen van Toyota voor velgen + winterbanden +-1.100 euro, maar ik ben er niet op ingegaan, bij mijn vorige auto's ook nooit winterbanden gehad. Vrienden van mij vertelden dat ze vorig jaar niet gebruikt hebben, omdat het zo'n warme winter was.
op naar mijn eerste onderhoud, 15000 km, wordt vervolgd.
een jaar verder
- 16.000 km
ondertussen een jaar verder, wat vliegt de tijd. Nog steeds heel tevreden van mijn aankoop. Eigenlijk weinig te vertellen.
in de winter ligt het verbruik hoger, 5,8 liter/100 km tegenover 5 in de zomer.
Een trip naar Aken bij -3°, weinig verkeer, Cruise Control 120 km/u, 6 liter/100 km, in het terugkeren lichte dooi 5,1 liter/100 km.
klein onderhoud 116 euro btw in. is spotgoedkoop, 3,8 liter kan er in het blok.
CVT is zalig, koffiemoleneffect waar zo over gezeurd wordt is verwaarloosbaar, als je plankgas van 70 naar 120 gaat ja dan wel, goed het is een gezinswagen geen sportwagen.
Deze zomer is er een trip naar Italië gepland, dan volgt er meer.
2 jaar in bezit
- 36.000 km
na 2 jaar nog steeds heel tevreden. Winterbanden en velgen aangekocht, toch een veiliger gevoel met de kindjes in de auto en de zomerbanden gaan langer mee.
Vorige zomer naar Italië op reis geweest, volgeladen en een dakkoffer, verbruik anderhalve liter hoger.
Wegen in Frankrijk en Italië stukken beter dan in België, dan merk je pas hoe zalig het rijden is in deze auto, in een zetel naar je zuiderse bestemming. Ook in de bergen geen enkel probleem de automaat doet goed zijn werk.
Onlangs van Duitsland terug naar huis, 300 km, verbruik 4,8 liter gemiddeld. En dat met veel verkeer, dus weinig op cruise control gereden.
wordt vervolgd.
terug van reis
- 43.500 km
3.663 km met een gemiddeld verbruik van 5,1 liter naar Slovenië en terug. Veel file in Duitsland door werken, dan ben je heel blij met de CVT. Tegen de avond goed kunnen doorrijden, de maximum snelheid niet getest, lig ik ook niet wakker van, in de powerstand 150 km/u vond ik snel genoeg al verlang je dan wel naar meer vermogen. In Oostenrijk en Slovenië genoten van het goede wegennet, een heel verschil met België. Zalige auto om mee te reizen.
In de bergen in Powerstand naar boven en in B naar beneden, gaat als vanzelf. In Duitsland zeer weinig Hybrides gezien en geen enkele EV met een Duitse nummerplaat.
ik heb van mijn werkgever voor 5 weken een Opel Astra break diesel ter beschikking voor dienstverplaatsingen, geen automaat, geen brilvakje, geen startknop, minder goede zetels, meer lawaai,... ben ik blij als ik 's avonds in mijn Auris naar huis kan rijden.
binnen enkele maanden op onderhoud en terug winterbanden.
conclusie: nog altijd heel tevreden
4 jaar in bezit
- 58.000 km
4 jaar in bezit, 58000 km, 16 maanden na mijn laatste review. 14.000 km bij. Ik rijd dus minder, niet met de wagen op reis geweest in 2018 en ik neem ook meer de fiets. In de binnenstad niet altijd evident om de wagen te nemen. Maar voor woonwerkverkeer een super wagen, onderweg wisselende snelheden (30-50-70 km/u), trajectcontrole (70 km/u), verkeerlichten.
De eerste maal naar de autokeuring, perfect natuurlijk, vrijstelling voor het volgende jaar gekregen.
Op de banden na. Gaan navragen bij de bandenspecialist, het type banden die op mijn wagen liggen, maken minder geluid, zijn beter voor het verbruik maar verslijten sneller.
Dus na 50.000 km zijn ze zo goed als versleten (+- 8.000 km met winterbanden). Hij raadt mij dan ook een ander type band aan, Goodyear bijvoorbeeld. Iemand ervaring met een bandenwissel bij een hybride Auris?
De wagen rijdt veel stiller met zomerbanden dan met winterbanden, ik zou de luxe van die stilte niet willen verliezen. Nu liggen er Bridgestone Turanza's op.
+ punten: verbruik, stille comfortabele wagen, ruimte, automaat, stadsverkeervriendelijk
- punten: krasgevoelige kunstoffen, vlekgevoelige stoelbekleding, vermogen op de autosnelweg.
verbruik: loopt ernorm uiteen, in de hete zomer van 2018 bij momenten een gemiddeld verbruik van 3,5 en de winter in de vrieskou 5,9.
Gemiddeld 1/20 lukt makkelijk.
Dus op naar meer tevreden kilometers, zou ik dan niet graag eens iets anders willen, jawel, eens een nieuwe RAV4 gesimuleerd, voorzichtig weg... het dubbele van het wat ik voor mijn Auris betaald heb... niet dus, oprijden die handel.
5 jaar in bezit
- 71.500 km
Een jaar verder en nog steeds heel tevreden, een foto toegevoegd met winterbanden.
Helemaal gepoetst en in de was gezet, zoveel krassen al...
Wagen is vorig jaar gekeurd voor 2 jaar, in België kan dit éénmalig, de eerste keer dat je naar de keuring moet, vanaf volgend jaar is het een jaarlijkse keuring.
Vorige zomer nieuwe zomerbanden laten leggen, na +- 50.000 km. Op advies van de bandencentrale een ander type band laten leggen en de wagen opnieuw laten uitlijnen. Ik vond de wegligging op de autosnelweg niet zo goed, zeker bij het inhalen en bij zijwind, zat er wat speling op de wagen, een onveilig gevoel. Dit is nu volledig onder controle. Continental Ecocontact banden heb ik erop laten leggen, een type band speciaal voor hybride en elektrische wagens, deze zouden langer moeten meegaan dan de vorige banden.
De beste man van de bandencentrale had nog nooit een hybride Auris op de brug gehad en was zeer onder de indruk van de bouwkwaliteit en de afwerking.
Nog steeds heel tevreden, gezien de weinig kilometers, 12.000 op jaarbasis, reis inbegrepen, ga ik de wagen oprijden. Een vriend van mij heeft exact dezelfde wagen bouwjaar 2014 met 150.000 km eind vorig jaar verkocht. Bij Toyota kreeg hij de beste prijs mits de aankoop van het vorige type CHR met alle opties. Hij is voor een Tesla gegaan. Particulier is niemand komen opdagen, enkel opkopers voor bodemprijzen. Blijkbaar is er veel vraag uit Parijs voor dit type wagen om als taxi dienst te doen. Nu verkopen zou een te grote afschrijving betekenen, dus tuf ik nog wat verder met een mijn Auris.
Hopelijk komt Toyota in de toekomst met een leuke coupe, een 2.0 hybride met 180 pk, dat zou fijn zijn.
Weinig kilometers dit jaar
- 75.000 km
Tja op 7 maanden tijd slechts 3.500 km door het thuiswerken, volgende week nog met de auto naar het werk en dan thuiswerk tot het einde van het jaar. Dus veel kilometers komen er niet meer bij dit jaar. Ook niet op reis geweest met de wagen dit jaar, dat is ook al 3.000 à 4.000 km minder.
Er is iets stuk, de rechterkoplamp doet het niet, halogeenlampje eruit gehaald, best wel wat prutswerk, en online een nieuw lampje besteld een kleine 30 euro, ging vorige week in de brievenbus zitten maar helaas.
Voor de rest nog steeds heel tevreden en na de Klokje Rond aflevering nog meer, de wagen kan nog voor jaren mee.
6 jaar in bezit
- 76.500 km
Vorige week naar de autokeuring, opnieuw goedgekeurd voor 2 jaar! Weinig gereden het afgelopen jaar, zal dit jaar waarschijnlijk niet anders zijn door het thuiswerken en Covid. Hopelijk dit jaar wel op reis met de auto.
Auto rijdt nog steeds zoals de eerste dag van aankoop. Normaal koop ik mij om de 6-7 jaar een andere auto, maar dat ga ik dus niet doen, ik ga er hopelijk nog lang mee kunnen rijden.
anders geen nieuws.
Terug van Italië
- 82.500 km
Naar Aosta op reis geweest, heen gemiddeld 6l/100 km met veel wind en gietende regen, in het terugrijden, zon en + 30° gemiddeld 5,5l/100 km op de autosnelwegen, daar ben ik zeer blij mee. Ondanks de betere banden en het opnieuw uitlijnen blijft het toch een weinig dynamisch auto, inhalen en bochten nemen (vooral dan in de bergen) ben je niet helemaal op je gemak. Gewoon rechtdoor gaat als een trein, snelheid maken op de autosnelweg of bergop vindt de CVT niet leuk, enorm geloei.
De GPS liet in Italië ook steken vallen, gelukkig was er de Waze app. Maar goed veilig heen en terug zonder problemen, alle bagage kon zonder gebruik de maken van de dakkoffer in de koffer. De stoelen geven voldoende steun aan de onderrug maar niet aan de bovenrug en nek.
Wat me opviel in Italië, heel veel laadpunten, ook in kleine afgelegen dorpen.
En dan denk je na wat de toekomst gaat worden, terug een hybride of een Plug-in of full electric??? Een Yaris Cross en een CHR vind ik te klein, vooral de koffer en de achterste zitplaatsen. Een RAV te lomp en naar mijn goesting te prijzig. Een Corolla TS hybrid 2.0 tja is ook niet echt mijn goesting. Dan wordt het moeilijk om bij Toyota te blijven. Mijn Toyota-specialist stopt er ook mee en naar de officiële verdeler hier in de buurt dat zie ik ook niet zitten. Ik ga dus nog wat verder tuffen met mijn Auris en ik zie wel wat de toekomst brengt.
een telefoontje van Toyota Belgium
- 85.000 km
85.000 km, klein onderhoud bij mijn Toyota Specialist, hij is de 65 voorbij en zijn zaak staat te koop, hij gaat een oplossing zoeken zodat ik niet naar de dealer moet... hij zal voor veel klanten een oplossing mogen zoeken.
Deze week opgebeld door een vriendelijke dame van Toyota Belgium. Dat ik wel al heel lang met mijn Auris rijdt, dat ik eens mag langsgaan bij de lokale verdeler en dat ze een heel aantrekkelijk aanbod hebben om een nieuwe hybride te kopen.
Geen interesse, ik koop geen wagen met een verbrandingsmotor heb ik de vriendelijke dame meegedeeld en zeker niet bij de lokale verdeler in de buurt waar ik niet content van ben. Haar conclusie was dat ik dan nog lang met mijn Auris zal mogen rijden want het zal nog even duren eer Toyota met een betaalbare elektrische wagen op de markt zal komen. Dat denk ik niet, heb ik gezegd, ze zullen klanten verliezen op die manier.
conclusie, ik laat mij niet gek maken en tuf nog rustig wat verder met mijn Auris, die gaat zonder ongelukken nog lang mee, ik werk 2 dagen per week van thuis uit, dus veel kilometers hoef ik niet te doen.
bijna 8 jaar in bezit
- 100.000 km
de 100000 km voorbij, minder dan verwacht dankzij thuiswerk en omstandigheden.
Normaal koop ik mij om de 7 à 8 jaar een andere auto,maar de overnameprijs voor de Auris...
Het model verdwijnt snel uit het straatbeeld en er is geen vraag naar. Vrienden van mij hebben een model van 5 jaar oud met 150.000 km kunnen verkopen aan een Taxichauffeur uit Parijs voor belachelijk weinig geld, het heeft hen zelfs doen besluiten geen Toyota meer te kopen. Een betere prijs konden ze niet krijgen. De mijne is 8 jaar oud, dus ligt de prijs nog een pak lager.
Twee weken geleden eens gaan informeren bij Honda, de nieuwe Civic staat op mijn shortlist, minstens 18 maanden wachten, geen salonkorting en 7% opleg betalen om eventuele prijsstijgingen te compenseren, dat ga ik niet doen.
Ook een nieuwe garage, mijn Toyota specialist is na bijna 50 jaar hard werken met pensioen. Hij heeft mij doorverwezen naar een collega.
Een mooi bedrijf, bestaat reeds 50 jaar, tot twee jaar terug nog een officieel Toyota dealer, maar daar ze niet wilden uitbreiden naar een tweede vestiging zijn ze hun dealership kwijt, ze verkopen er geen auto minder door, een trouw cliënteel, een goede naam en ervaring is voor veel mensen (net als ik) belangrijker dan een logo, ik ben er heel vriendelijk ontvangen, kopje koffie, knusse zithoek.
Groot onderhoud: 427,71 euro:
- 1,48 uur werk
- olie
- dichting karterbout
- ruitensproeier additief
- oliefilter
- additief benzine
- ruitenwissers voor en achter
- koelvloeistof
- rem en schokdempertest
- regelen lichten
- nieuwe nummerplaathouders (was een punt de vorige autokeuring)
- airco bijvullen
- aircopompolie
Het glas van mijn GPS/Radio is gebarsten en dat kan niet vervangen worden, er moet dus een volledig nieuwe unit in en daar vraagt Toyota zonder te plaatsten 1500 euro voor, dat ga ik niet doen. Het werkt nog en de GPS gebruik ik niet, Waze is veel beter en gebruiksvriendelijker.
ik heb via internet eens gezocht naar 'niet toyota' toestellen, en op mail gezet naar de garage, wordt vervolgd.
Tijdens het wachten eens naar enkele auto's gekeken, Yaris Cross, te klein, te weinig plaats achterin. Corolla Cross, tja ook te klein en duur... ik vind de afwerking ook niet echt wat ik voor die prijs verwacht. De beste keuze voor mij is dan een Corolla TS, maar dan kan ik zowel nog wat langer met de Auris blijven rijden.
dus op naar nog meer tevreden kilometers.
Navigatiesysteem vervangen
- 112.000 km
Glas van het navigatiesysteem was gebroken, kan niet vervangen worden. 1500€ voor een nieuwe exclusief werk. Dan maar op zoek naar een tweedehands exemplaar, gevonden op een Portugese website, 200€ inclusief verzendkosten. Een joekel van een ding, nooit gedacht dat het zo’n groot onderdeel zou zijn.
Afspraak bij mijn Toyota specialist, blijkt dat niet te passen, het onderdeel is van 2014, mijn auto van 2015. Dan maar het glas omruilen, blijkt dat de strip aan de binnenzijde niet dezelfde is… Terug naar huis gegaan, hij ging het bekijken, twee maanden later (verlofperiode en afwezigheid van personeel) belt hij mij op dat het opgelost is. En dan de factuur… 160€, dat viel mee. En het beste van al het werkt nog beter ook dan voordien, heel tevreden dus.
bijna 9 jaar, klein onderhoud
- 115.684 km
Net terug van een trip naar Duitsland via Wallonië, Luxemburg en terug via de Ardennen, probleemloze rit.
Gisteren naar de garage voor een klein onderhoud, meteen ook de pollenfilter laten vervangen (normaal bij 120.000 km).
Olie, een dichting, ruitensproeier additief, oliefilter, brandstofsysteem additief, rem en schokdempertest en regeling lichten (voor de keuring volgende week). Hij heeft er ook nog een proefrit mee gemaakt, en 1 uur werk aangerekend. Totaal 284,30 euro.
heel tevreden van mijn onafhankelijke Toyota/Lexus specialist, het is heen en terug 100 km rijden maar ik heb het er voor over. Bij de lokale dealer betaal je het dubbele en wordt je scheef bekeken als je er met een auto toekomt die bijna 9 jaar oud is.
jawel bijna 9 jaar oud, ik heb nog nooit zolang met dezelfde auto gereden, vorig jaar mij bijna laten verleiden voor een nieuwe Honda Civic, maar ik ben achteraf blij dat ik het niet gedaan heb. Gezien de lange wachttijd, de prijsstijging en de lage overnameprijs is het beter om mijn auto op te rijden.
En helemaal zeker was ik het ook niet of dat wel de juiste auto voor mij was. Ook minder kilometers gereden dan verwacht door o.a. Covid en sinds 3 jaar 2 maal per week van thuiswerken, de elektrische cargofiets snoept ook wat kilometers af van de auto .
Maar welke auto dan wel, ik zou het niet weten, de overstap naar een elektrische auto, daar zie ik geweldig tegen op, ik woon in het historisch centrum van de stad, zonnepanelen leggen mag niet (met dank aan Unesco), er zijn heel weinig laadpalen (op soms ongelukkige plaatsen) en ik vind de huidige technologie nog niet dat, ik verwacht veel van de solid state batterijen.
volgende week autokeuring, zou normaal gezien geen probleem mogen zijn, er is sprake dat auto's met minder dan 160.000 km maar om de twee jaar naar de autokeuring zullen moeten gaan en dat herkeuring niet meer in het keuringstation zal moeten gebeuren maar bij de garage die de herstelling uit zal voeren, dat zou een aangename verbetering zijn.
10 jaar in bezit
- 132.500 km
Vandaag naar de autokeuring en blanco gekeurd! 10 jaar in bezit, wie had dat ooit gedacht? 10 jaar met dezelfde auto. Nog steeds zeer tevreden.
Pro:
Zuinig
Praktisch
Betrouwbaar
Contra:
Geen dynamische wegligging
GPS
en wat brengt de toekomst, in België verdwijnt dit model stilletjes aan uit het straatbeeld, inruilwaarde is enkele duizenden euro’s, want geen vraag naar. Ik heb onlangs een Corolla gereden van een collega die er vorig jaar eentje gekocht heeft, 140 PK, iets stiller, iets zuiniger,… maar veel verschil is er niet. Een elektrische auto dat is niet voor mij, ik woon in het historisch centrum van de stad dus zonnepanelen, laadpalen,… zijn niet toegelaten, de publieke laadpalen zijn vaak bezet. Dus in de toekomst dan terug een hybride, uitkijken wat Toyota nog op de markt zal brengen en ondertussen verder met de Auris.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?

Toyota Auris 1.8 Hybrid ASPIRATION, NL AUTO NAP LOGISCH, ECC-AIRCO, NAVI, CRUISE, LICHTMETAAL 15"
- 2014
- 193.658 km

Toyota Auris 1.6 Now, 2e Eig. Parkeersensoren en Navigatie, Cruise en Climate Control
- 2015
- 151.079 km

Toyota Auris 1.8 Hybrid Dynamic Aut. | climate-control | trekhaak |
- 2013
- 166.075 km