Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid Select (2021) #2
autoreview
Signalement
Uitvoering | S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid Select |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2021 |
Jaar van aanschaf | 2021 |
KM-stand bij aanschaf | 970 km |
KM-stand laatst | 5.000 km |
van superb diesel met veel onkosten naar een betrouwbare suzuki
- 5.000 km
na een paar jaar een fijne auto te hebben gereden (helaas met flink wat reparaties zoals waterpomp en gloeispiralen) met 60.000 km ervaring was het tijd voor een hoogzitter en een zuinige benzine wagen. we zijn al snel uitgekomen bij de suzuki vitara of de scross, de keuze was al snel gemaakt. de vitara was hoger en minder ruimte achterin. ook was de achterdeur voor de passagiers een stuk kleiner. Helaas hadden ze geen schakelwagen maar alleen automaat, maar totaal geen spijt van want de automaat mag ook 1500kg trekken !
als ik me aan de snelheid houd van +/- 80km per uur tot max 100km rrij ik al snel 1 op 20 :-) , kom niet boven de 110 want dan gaat deze suzuki aardig slurpen. rondom huis haal ik 1 op 14 en dat is nog steeds netjes. het turboblok met de daaraan gekoppeld automaat maakt van de scross een leuk stoplicht sprinter, zeker omdat niemand verwacht dat deze auto behoorlijk rap is met de automaat. nadelen zijn er helaas ook. de hoedenplank die klappert als je over een hobbelige weg rijd en wat erg vervelend is dat bij zijwinde door ramen in de voordeur klapperen, hier zit teveel speling op. ik hoor graag als iemand voor beiden problemen een oplossing heeft
- Betrouwbaarheid4
- Prestaties4
- Comfort4
- Kosten4
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.