Subaru Impreza 2.0 WRX STi AWD (2003)

autoreview

Subaru Impreza WRX STi
Subaru Impreza WRX STiSubaru Impreza WRX STiSubaru Impreza WRX STiSubaru Impreza - interieurSubaru Impreza - interieur

Signalement

UitvoeringImpreza 2.0 WRX STi AWD
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2003
Jaar van aanschaf2003
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Dit is mijn tweede subaru, en had ik het maar veel eerder gedaan.
Wat een machines snel, betrouwbaar, grip, geluid, het
lijkt wel een supervrouw. Dat is natuurlijk ook de
reden waarom de meesten vrouwen deze auto’s niet
zo waarderen.
Deze Subaru WRX STI is aardig getuned, andere
uitlaat met downpipe met wastgate afvoer, aangepaste
turbo, groteren injectoren sterkere benzinepomp
verstelbare dumpvalve en natuurlijk remapping van
de software (Subaru Vreede/EMS).
PK liggen ergens tussen de 340/350 PK en +-440 NM
Van 0 tot 100 in 4.3 sec en top van 270 km maar
heb ik nooit geprobeerd.
Het leuke aan deze auto´s is dat je een normale
gezinsauto hebt die meer ruimte biedt als menige
andere auto in zijn klasse en tevens een zeer snelle betrouwbare auto.
Kofferbak is ruim maar er is wel een lastige kofferbak beugel zoals meerdere Japanse auto,s hebben.
Voor een sportieve auto is hij niet oncomfortabel
wel stug geveerd maar niet hard, binnen geluid is
normaal, maar mocht van mij wel harder.
Dat vanwege die aparte sound van de boxermoter.
Vroeger reed ik alleen maar Alfa en Lancia dus
meer design en sportief, het design dat is wel wat
minder.
Maar het rijden komt in het gelijke of nog wel beter, puurder autorijden.
Het is niet te vergelijken met een BMW dat is toch meer een bodybuldinger of Alfa de atleet. Nee ik
denk meer aan een mix van die twee met een boxer.
Eigenlijk rij ik er teveel km mee vanwegen benzine
verbruik, ja zuinig is niet echt maar ja je leeft
toch maar eenmaal.
Het rijden is dus in een woord geweldig.

PROBLEMEN

geen alleen, mag nog wat vermogen bij ha,ha

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.