Smart #1 66kWh Pro+ (2025)

autoreview

Smart #1
Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1Smart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1 BrabusSmart #1 Brabus

Signalement

Uitvoering#1 66kWh Pro+
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2025
Jaar van aanschaf2025
KM-stand bij aanschaf10 km
KM-stand laatst3.800 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Prima auto

  • 3.800 km

Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik terecht bij de Volvo EX30. De proefrit liep uit op een teleurstelling. Krappe zit achterin; bediening van allerlei functies loopt via het centrale display. Tot zelfs het dashboardkastje moet je openen via het scherm. Handelingen verrichten op het scherm leidt af en is gevaarlijk. Zo kwamen we bij de Smart #1 en de Zeekr X, ook van Geely maar de Smart #1 is ingericht door Mercedes. Wat een auto!! Veel ruimte, zowel in de hoogte als voor het zitten. De ruimte in de achterbak is redelijk en te vergroten door de achterbank naar voren te schuiven. Hierdoor wordt de ruimte vierkant; handig bij het vervoer van dozen. De inrichting is luxe en het rijden bijzonder prettig. De auto heeft ook nog de nodige fysieke knoppen. Hinderlijke piepgeluiden, die vanwege Europese wetgeving zijn ingebouwd zijn uit te schakelen en kunnen in een profiel ondergebracht worden. Voor iedere rit moet het profiel wel ingeschakeld worden. Vooral het fabuleus snelle optrekken komt goed van pas als je moet inhalen. Ik vind de auto ook zuinig. Ik heb nu 17,0 Kw/100 km staan. Ik heb geen trekhaak maar hij schijnt 1600 kg te kunnen trekken. Je zou een heel boek kunnen schrijven over de Smart #1 maar zover ga ik niet. Het is gewoon een fantastische ruime auto.

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Smart #1

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.