Renault Laguna Coupé 2.0 16V T 205 GT (2009)

Renault Laguna Coupé 2.0 16V T 205 GT (2009)

UitvoeringLaguna Coupé 2.0 16V T 205 GT
Bouwjaar2009
Jaar van aanschaf2009

Wat een auto...........

Zo, daar zit ik dan op de bank achter m'n laptop.
Ik kwam een foto tegen van één van onze medewerkers die naar een gala avond wilde met z'n date, en hij vroeg of ik laguna coupe beschikbaar wilde stellen, natuurlijk maar.... wel een mooie foto maken.. dus bij deze!!

Ik Kocht de Laguna coupe eind 2008 nadat ik was benaderd door renault Nederland om als eerste de coupe te mogen zien in de 'kelder'.
Ik was gelijk verkocht!!! Een geweldige lijnenspel, mooie brede heupen, gewoon anders als anders.

Mijn vorige auto was een Vel Satis die ik tweedehans had gekocht. (groot, statig en een geweldig comfort en een groot verbruik;( Ik was toe... aan een coupe. waarom?? gewoon iets sportiever, kleiner en een C label;) (m'n vrouw heeft de kleur uitgekozen).

Eindelijk in Maart 2009 kon ik hem ophalen. Mijn eerste ervaring was top, een bochtig parcour en de 4dynamic control system deed zijn werk geweldig. snel schakelen en de coupe schiet vooruit mmm geweldig. De coupe GT (205pk) zit tussen comfort en sportief in. Heb wel 1keer een storing gehad van de Airbag, maar even naar de Dealer en opgelost.

Wat ik erg belangerijk vond, is de prijs/kwaliteit verhouding.
veel opties standaard en 3 jaar garantie op alles. Heb ook naar andere Merken (audi A5, passat CC, Brera, 3serie coupe) gekeken, en tja.... een beetje opties ben je bij audi zo tien mille extra kwijt, en die passat cc vond ik een plat geslagen passat en niet vernieuwend, brera geweldig mooie auto maar motorisch net niet (daar is verandering in gekomen met de 1750cc turbo!! toen nog niet voor 'hande'. en tenslotte bmw ook geweldig, maar ik zit elke dag op de weg in een visverkoopwagen, en volgens mij heeft de helft van Nederland er een in het bezit. dus!! een auto die zeldzaam is en waarvan de prijs/kwaliteit's verhouding uitstekend is, koop dan een laguna coupé

Nu iets meer dan een jaar later, heb ik nog veel plezier van de Renault Laguna coupe en.... veel complimenten!! (dat was wel anders met de Vel Satis;)