Renault Kadjar Energy TCe 160 Intens (2020) #2

autoreview

Renault Kadjar
Renault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault KadjarRenault Kadjar

Signalement

UitvoeringKadjar Energy TCe 160 Intens
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2020
Jaar van aanschaf2020
KM-stand bij aanschaf2.380 km
KM-stand laatst62.000 km
Lezerswaardering: 51%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Geen seconde spijt

  • 32.000 km

Ben na ruim 25 jaar overgestapt van Opel naar Renault. Bij toeval in de showroom van Stokman In Heerhugowaard gekomen en wat mij opviel was de betrokkenheid van de salesman. Wij liepen zonder doel door de showroom en mijn oog viel direct op deze Kadjar. Mooie Kmstand en mooi wagen en goede prijs. Na proefrit direct tot koop besloten. Ik had een Grandland (Opel) maar deze Kadjar ligt prettiger op de weg, reageert goed met de automaat en is zuinig (13,6 ltr voor 100 km met zeer veel stadskilometers. Nu na ruim 30.000 kms een 1ste beurt gehad, geen enkel probleem. Ik kon op de beurt wachten onder het genot van een kop koffie. Waarom ik van de Opel ben afgestapt ligt in het feit, dat Opel op een slechte manier reageerde op de minpunten van het navigatiesysteem. Zowel Opel NL, Benelux als Duitsland kenden de problematiek maar weigerden er iets aan te doen onder mon van : we zijn nu een met Peugeot. Na 1,5 zeuren kwat ik gelukkig bij deze dealer terecht met als resultaat deze Kadjar. Ik heb nog geen enel minpunt kunnen ontdekken, ja toch eentje. Er is geen electrische aansluiting in de kofferbak te vinden, moet je behelpen met een verlengsnoer vanuit de middenconsole. Ma ja, je kan niet alles hebben.

UItermate tevreden

  • 62.000 km

Na ruim 62000 op de teller ben ik nog steeds uitermate tevreden. Ik heb nog steeds geen spijt dat ik van het merk Opel ben afgestapt. Motor loopt gesmeerd, de zit is nog steeds goed, het verbruik ligt nog steeds boiven de 13,5 (met nog steeds veel stadkilometers). Service vanuit de dealer (Stokman Heerhugowaard) is nog steeds naar tevredenheid. Jammer dat de Kadjar gaat verdwijnen. Maar misschien is de Austral net zo'n toffe wagen.

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Lezersreacties (9)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.