Renault Captur dCi 110 Energy Edition One (2018)

autoreview

Renault Captur
Renault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault Captur Initiale ParisRenault Captur Initiale ParisRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault Captur Initiale ParisRenault Captur Initiale ParisRenault Captur Initiale ParisRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault CapturRenault Captur

Signalement

UitvoeringCaptur dCi 110 Energy Edition One
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2018
KM-stand bij aanschaf11 km
KM-stand laatst1.350 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Even wennen

  • 1.350 km

Sinds vorige week woensdag de Renault Captur dCi 110 Edition One in mijn bezit. Ik rijd deze diesel vooral zakelijk en de Captur vervangt een Audi A3 diesel van 11 jaar met ruim 4 ton op de teller. Ik kan zeggen dat de overgang even wennen was, maar nu de eerste 1000 kilometer erop zitten went het snel. De lederen stoelen zitten lekker en de hoge in- en uitstap is prettig. Ook het optrekken op de snelweg gaat goed en de wagen heeft genoeg power om op de snelweg fijn en comfortabel in te kunnen halen.

Wat opvalt is het navigatiesysteem aan boord. Dat is een R-Link die redelijk gedateerd overkomt, maar vooral erg beperkt is in de mogelijkheden. Ik heb ook al twee maal een vastloper gehad. Inmiddels heb ik via de computer het systeem een update gegeven, en nu zou het probleem wellicht verholpen zijn. Raar eigenlijk, want de garage meldde me dat ze hem helemaal up-to-date zouden maken voor aflevering.

Afgelopen zaterdag met boodschappen doen ontdekten we dat een AH-boodschappenkrat net niet in de lengte in de bagageruimte past als de bank helemaal naar achteren staat. Door deze iets naar voren te schuiven maak je het dan passend. Ideaal dus, die verschuifbare achterbank!

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Renault Captur

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.