Peugeot 206 XR 1.1 (2000)

Peugeot 206
Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206Peugeot 206 - interieurPeugeot 206 - interieurPeugeot 206 - interieur

Uitvoering206 XR 1.1
Bouwjaar2000
Jaar van aanschaf2000

In 2000 kocht mijn moeder een nieuwe Peugeot 206 1.1

Alhoewel zij hem heeft betaald, rij ik er toch wel het meest in. Van de ruim 50 duizend kilometer zijn er zeker 35 van mij, en dat is pas sinds 2 jaar (zolang heb ik mn rijbewijs). Handig, als je student bent

Een kek bakkie al zeg ik het zelf. Hij is echter wel een beetje traag en lawaaig, wat wil je met 60 pk’s

Ik zie hier en daar veel negatieve berichten over deze Peugeot, dat vind ik best jammer, zelf hebben we 1 keer gehad dat ie niet echt blij was (motormanagement probleem), maar verder doet ie het altijd goed.

We zijn er met 3 man mee op vakantie geweest, en ondanks dat we de achterbank niet kunnen delen, konden we een flinke lading bagage meenemen. Zelfs als je 3 uur achter elkaar reed was het comfort nog prima (ok het is dan geen BMW of een Audi, maar daar is de prijs ook naar).

Als er wat met de auto is, (beurt/apk) worden we ook altijd vriendelijk ontvangen bij de dealer, en goed geholpen.

Tot slot,
Het verbruik is SUPER, als ik circa 70 kilometer rijd (gecombineerd) ben ik slecht 3,5 /4 euro kwijt aan benzine, dus das ongeveer 1 op 20! (als je het echt wil!)

Voor mij dus geen klachten.

Motormanagement probleem.

Voor het geld dus een leuke zuinige auto!