Nissan Qashqai dCi 130 All-Mode Tekna+ (2017)

autoreview

Nissan Qashqai dCi 130 All-Mode Tekna+ (2017)
Nissan Qashqai dCi 130 All-Mode Tekna+ (2017)Nissan Qashqai dCi 130 All-Mode Tekna+ (2017)Nissan Qashqai dCi 130 All-Mode Tekna+ (2017)Nissan Qashqai dCi 130 All-Mode Tekna+ (2017)Nissan Qashqai dCi 130 All-Mode Tekna+ (2017)Nissan Qashqai dCi 130 All-Mode Tekna+ (2017)Nissan Qashqai dCi 130 All-Mode Tekna+ (2017)

Signalement

UitvoeringQashqai dCi 130 All-Mode Tekna+
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2017
Jaar van aanschaf2017
KM-stand bij aanschaf150 km
KM-stand laatst237.000 km
Lezerswaardering: 78%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Review na 237000 fijne km.

  • 237.000 km

Gekocht in 2017 Deze toch redelijk unieke Nissan Qashqai 1.6 techno AWD.

Geïmporteerd vanuit Denemarken als demo model van een Dealer met slechts 140km op de klok. zonder kenteken dus 1e registratie in Nederland.

Blijkt dat er van dit exacte model slecht enkele in Nederland rondrijden (1.6 Tekna met AWD) toch leuk....
Om hem nog meer Uniek te laten zijn wat extra's toegevoegd zoals Sidebars en d. m. v wrap Rode accenten gegeven.

Nu inmiddels enkele jaren later en 237000 km verder heb ik maar 1 conclusie en dat is dat dit een zeer fijne auto is. Erg weinig onkosten of problemen.

Naast gebruikelijk onderhoud 1x per 30.000 km een onderhoudsbeurt en wat nieuwe banden, alleen een led knipperlich in de rechterbuitenspiegel vervangen 1 schokdemper rechtsachter ( omdat deze iets ging zweten) en 4 remschijven. Verder geen problemen, defekten of extra onderhoud nodig.

Wel is er in de garantie periode een terugroepactie geweest betreffende 1 of andere afdichting. onder garantie.

Verder heeft de auto altijd prima gereden en zit er zelfs nog de originele accu in.

Weinig onderhoudskosten dus. Wel is hij niet erg zuinig voor een Diesel. Gemiddeld 1L op 19km. Maar dat komt misschien ook deels door mijn rechtervoet ;-)

Inmiddels is het tijd voor de volgende auto. Ik heb de nieuwe Renault Megane E-tech Electric EV60 220PK besteld en hoop deze begin Juni als 1 van de eersten in Nederland te mogen ontvangen... gepreorderd zodra dit kon en erg benieuwd naar deze nieuwe generatie auto's. Ik wil proberen om deze vanaf het begin te gaan revieuwen. Omdat ik 1 van de eersten in Nederland zal zijn en ook flink wat km maak is dit misschien interessant voor anderen die de overstap overwegen naar elektrisch rijden.

Ik moet nog even wachten dus de komende maanden nog even door met de Qashqai wat ook helemaal geen straf is. Waarschijnlijk gaat hij eruit met ongeveer 250.000 km... Dus Qashqai nog even volhouden met al het goede werk.

4,5
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    4
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Nissan Qashqai

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens