Nissan Patrol Hardtop GR 2.8 Turbo D (1991)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Patrol Hardtop GR 2.8 Turbo D |
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 1991 |
| Jaar van aanschaf | 2002 |
| KM-stand bij aanschaf | 269.000 km |
| KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Dit is een monster van een auto, soms heb je het gevoel in een trekker te rijden. De 6 cil. 2,8 td doet behoorlijk zijn best en optrekken doet hij prima. Een eventuele aanhangwagen merk je gewoon niet, je ziet in spiegel dat er wat aanhangt.
Ik ben de auto weer een beetje aan het opknappen, hier en daar wat roest, maar alles is zo degelijk gemaakt, dat zonder onderhoud het wel even kan duren voordat alles is doorgerot. Mijn vorige auto (Swift GTI) was echt blikkerig, als je de deur dicht deed dan had je soms het gevoel van doe ik iets dicht. Bij de patrol voel je gewoon dat je iets dicht doet, gewoon heerlijk. Zuinig is hij niet en vooral niet met een zonneklep als luchthapper. Voor al die vestookte liters diesel krijg je wel een gaaf 6 cil geronk en een hoop trekkracht. Ik zou nooit meer terug willen naar mijn Swift.
PROBLEMEN
geen
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook

De Kia EV4 bewijst naast de Renault Scenic dat hij een goede EV is, maar niet in alles beter

Test: Volkswagen ID3 GTX - Met de wetenschap dat er een GTI komt begrijpen we 'm beter

Deze topklasse limo's uit de jaren 1950-1980 stijgen nog wel in waarde

De Nio EL6 is dankzij accuwisselen eerder in Italië dan de Volvo EX90, maar het scheelt niet veel
